נוף הגליל ניסתה 'לגנוב', אווג'ו אספה חתם בסופו של דבר בחדרה

אווג'ו אספה | הפועל חדרה, רשמי

הקשר בן ה-22, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רובי שפירא, קיבל חוזה לשלוש שנים בקבוצה של מנחם קורצקי וינסה להוכיח את עצמו: "מודה על ההזדמנות, מרגש להיות בליגת העל". העולה החדשה פנתה אליו גם היא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה אתמול (חמישי) ניצחון 0:1 במשחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2021/22, בו גברה על הפועל נוף הגליל בזכות שער של שובל גוזלן במחצית השנייה. מי שהרשים במיוחד במשחק היה הנבחן אווג'ו אספה, שחתם היום רשמית בקבוצה וקיבל חוזה לשלוש שנים.

אספה בן ה-22 שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רובי שפירא וחתם אצל החדרתים באמצעות סוכנו, שי אבני. מתברר כי במהלך המשחק נוף הגליל התרשמה ממנו וניסתה לעשות מהלך לצירופו, כאשר פנתה לנציגיו, אך אלה ציינו שהוא כבר נמצא במגעים מתקדמים מול הפועל חדרה.

במועדון הודו כי כבר לפני משחק האימון רצה המאמן מנחם קורצקי להחתים את השחקן, והיכולת במשחק עצמו רק קידמה את המהלך. אספה אמר לאחר החתימה: "אני מודה לחדרה על ההזדמנות. זה מרגש להיות בליגת העל ואני מקווה להשתלב בצורה טובה ולעזור לקבוצה".

בינתיים הקבוצה ממשיכה בחיפושים אחר מגן שמאלי זר כאשר הכוונה להנחית אחד כזה למחנה האימונים בסרביה, אליו תצא הפועל חדרה ביום רביעי. גם גוסטבו מרמנטיני הבריזלאי יצטרף לחדרה רק עם נחיתת הקבוצה בסרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי