הביקור בישראל, המטרות והחבר החדש: מרטין ראינוב בראיון

מרטין ראינוב | צילום מסך

הקשר החדש של מ.ס. אשדוד דיבר באתר הרשמי על תקופת ההתאקלמות בקבוצתו החדשה: "ככל שהזמן עובר אני שמח להיות כאן. זו פעם ראשונה שאני משחק מחוץ לבולגריה, לכן ייקח לי זמן להתאקלם"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

קשר הרכש החדש של מ.ס. אשדוד, מרטין ראינוב, שערך שמונה הופעות בנבחרת בולגריה ורק בעונה החולפת ענד את סרט הקפטן במדי לבסקי סופיה, ערך ראיון היום (שישי) ראשון במחנה האימונים בסלובניה וסיפר על ההתרשמות מחבריו החדשים וסימן את מטרות לעונה הקרובה.

צפו בראיון

מרטין ראינוב  פתח את דבריו: "אני מרגיש טוב, ככל שהזמן עובר אני מרגיש טוב יותר ואני שמח להיות כאן. החברים לקבוצה שלי נחמדים ואנשים טובים, המאמן נהדר והכל בסדר גמור. המטרה הראשונה שלי היא להתכונן טוב בזמן מחנה האימונים, לאחר מכן יש לנו שני משחקים גדולים נגד קרבאח. אני רוצה לנצח ולהמשיך הלאה. חשוב לי להיות בריא ולעזור לקבוצה".

החבר החדש: "יש לי כאן 'אח' סרבי, ננאד סבטקוביץ'. פגשתי אותו כאן בקבוצה, יש לנו שתי שפות משותפות, אותה תרבות ואפילו אותם שירים".

ננאד סבטקוביץ' | אריאל שלום

ההתרשמות הראשונית מישראל: "לפני שמונה שנים הגעתי לישראל, כאשר שיחקנו נגד הפועל תל אביב. מאוד אהבתי להיות בתל אביב, היה לנו יומיים חופש ונסענו גם לירושלים. היה מדהים שם. אני יודע שישראל היא מדינה חמה (צוחק).

לסיכום אמר: "אני מחכה למשחקים, כי זו העבודה שלנו. זו גם הפעם הראשונה שעזבתי את בולגריה, אני מקווה לשחק טוב ולהראות למה אני מסוגל. כמובן שזה יהיה קשה, כי הגעתי למקום חדש מבלי להכיר אף אחד, לכן ייקח לי קצת זמן, אבל אני מרגיש טוב יותר ואני בטוח שיהיה לי טוב".

מרטין ראינוב | Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי