מאיטליה לבירת הנגב: דוידה פטרוצ'י סיכם בהפועל באר שבע

דוידה פטרוצ'י | Steve Haag/Gallo Images/Getty Images

חיזוק נוסף לרוני לוי: הקשר האיטלקי בן ה-29 שגדל במחלקת הנוער של רומא ושיחק במילואים של מנצ'סטר יונייטד, נחת בישראל ויחתום לשנתיים בכפוף לבדיקות רפואיות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רגע לפני כניסת השבת, הודיעה הפועל באר שבע כי הקשר האיטלקי דוידה פטרוצ'י סיכם בקבוצה לשנתיים הקרובות. פטרוצ'י נחת בישראל בשעות הערב ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות. הקשר בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של רומא ולאחר מכן עבר למנצ'סטר יונייטד. בשנתיים האחרונות שיחק באסקולי וקוזנצה מהליגה האיטלקית השנייה, עם האחרונה ירד בעונה החולפת לליגה השלישית. לפני כן, שיחק בליגה הטורקית במדי ריזספור ובליגה הרומנית במדי קלוז'.

בנוסף, שיחק פרטוצ'י בתחילת הקריירה באופן קבוע בנבחרות הצעירות של איטליה, כולל נבחרת הנוער, ולזכותו שני תארים – אליפות ליגת המילואים של הפרמיירליג בשנת 2013 עם מנצ'סטר יונייטד ובחלוף שלוש שנים זכה עם קלוז' בגביע הרומני.

אם אכן פטרוצ'י יחתום בבירת הנגב, הוא יהיה שחקן הרכש התשיעי בקיץ של הפועל באר שבע לאחר אריאל הרוש (הירנביין), איתן טיבי (מכבי תל אביב) יוג'ין אנסה (קריית שמונה), איתי שכטר (מכבי תל אביב), עומרי גלזר (מכבי חיפה), רועי גורדנה (מ.ס. אשדוד), אביב סולומון (הפועל כפר סבא) ואיאד אבו עביד (הפועל תל אביב).

צפו בביצועיו

דוידה פטרוצ'י | Gabriele Maltinti/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי