טראורה צפוי לחתום בהפועל ת"א, קולו והזרים יגיעו למחנה בפולין

סיאנדה קולו | אריאל שלום

הגינאי הצעיר מותיר רושם חיובי במבחנים, כנראה יהיה חלק מהסגל של קלינגר בעונה הבאה ובכך יאפשר את השאלת שלמה. הבלם שגורש בחזרה לדרום אפריקה יצטרף לאימונים בעוד כ-10 ימים, יחד עם שחקני הרכש רוסה ולוסיו

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נוטים להחתים את הבלם הצעיר שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, שחקן נבחרת גינאה מוחמד קליל טראורה. הבלם בן ה-21, שעל אף גילו הצעיר כבר הופיע במדי נבחרתו, מצליח להותיר רושם חיובי על ניר קלינגר וצוותו ולאחר שאלו צפו בו גם ב-1:1 נגד הפועל רמת גן שלשום, נראה שהוא יוחתם וינסה להוכיח את עצמו בעונה הקרובה.

על פי גורמים בהפועל תל אביב, טראורה הצעיר מותיר רושם מצוין באימונים והכוונה היא לצרפו לקבוצה ולמחנה האימונים אליו תצא בשבוע הבא, מה-19 ביולי ועד ה-26 בחודש. אחרי עזיבת איאד אבו עביד להפועל באר שבע, קלינגר מעוניין בטראורה כבלם רביעי בסגל לצדם של סיאנדו קולו, אדי גוטליב וג'ורג' דיבה – גם כדי שהקבוצה תוכל להשאיל את הבלם רז שלמה.

קולו והזרים החדשים של הפועל תל אביב, פארליי רוסה ולוסיו מרניאו, מתקשים להגיע לישראל בעקבות מגבלות הקורונה – הבלם הדרום אפריקני אף גורש מהמדינה בשבוע שעבר – והם כולם מתוכננים היישר למחנה בפולין.

קולו לאחר שגורש מישראל | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי