הטבה במצבו של סבוריט, שחקני מכבי ת"א מתרשמים מניקוליץ'

אנריק סבוריט | אריאל שלום

המגן עשוי להיות כשיר למשחק הראשון בקונפרנס ליג בעוד פחות משבועיים, גם גולסה מגביר קצב באימונים, אולם לא ישוב לפני אוגוסט. הסרבי מבקש להישאר בקבוצה ולקבל הזדמנות להוכיח את עצמו אחרי היעדרות של שנתיים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנעה 1:0 לנאק ברדה ההולנדית במשחק ההכנה הראשון שלה במחנה האימונים בהולנד ולא הצליחה להשיג ניצחון ראשון לעונת 2021/22. כזכור, לפני שמונה ימים ננכנעה 2:1 למכבי נתניה בניסוי הכלים הראשון.

כידוע, מכבי תל אביב לא התחזקה עדיין בשחקנים זרים לעונה הבאה וזה נובע בעיקר מהעובדה שהיא יצאה למחנה בהולנד עם שבעה שחקנים זרים, לא כולל פארפה גויאגון הצעיר שנשאר בארץ. בין השחקנים שיצאו בסגל של פטריק ואן לוון נמצא גם הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שמתאמן עם הקבוצה בהולנד ואחרי למעלה משנתיים בהן סבל ממספר פציעות ושיחק דקות בודדות, מבקש להישאר בסגל ולהוכיח את עצמו.

ניקוליץ' צורף על ידי ולדימיר איביץ' בדצמבר 2018 בחוזה לארבע שנים וחצי, אבל כמעט שלא התאמן באופן סדיר עם הצהובים בעקבות סדרת פציעות וניתוח בפינלנד ממנו התקשה להתאושש. על אף שהוא אינו בתוכניות של מכבי ת"א לאור השנתיים הקשות שעבר, בשבועות האחרונים הסרבי מתאמן כרגיל ובסביבת השחקנים טוענים שהוא עובד קשה באימונים ומצליח להרשים אותם ביכולותיו ובחוזקתו ברגל שמאל.

במכבי ת"א גם שמחו לראות שאת קצב האימונים מגביר אייל גולסה, אולם הוא עדיין לא אמור לעמוד לרשות ואן לוון בסיבוב המוקדמות הראשון של הקונפרנס ליג שייערך בעוד 12 ימים וגם לא בגומלין שבוע לאחר מכן. שחקן נוסף שחל שיפור במצבו הוא אנריק סבוריט שנפגע בקרסול ובימים הקרובים יבינו בצוות הרפואי אם ניתן יהיה להכשירו למשחק שיפתח רשמית את העונה. באשר לדן גלזר, טרם התקבלה החלטה אם לנתח אותו בעקבות הפציעה בשרירי הבטן.

אורוש ניקוליץ' | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי