עדיין לא מוכנה: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לנאק ברדה

יונתן כהן | מכבי תל אביב, רשמי

הפסד שני ברציפות למחזיקת הגביע והפעם במשחק ההכנה הראשון במחנה האימונים בהולנד. בילאטה כבש (36) את השער שהכריע עשר דקות אחרי ששער של ג'ראלדש נפסל בשל נבדל. גלזר וסבוריט נעדרו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין מחפשת ניצחון ראשון במשחקי ההכנה לעונת 2021/22. לאחר שנכנעה 2:1 למכבי נתניה, הערב (שבת) מחזיקת הגביע פגשה את נאק ברדה ההולנדית (סיימה במקום החמישי אשתקד בליגת המשנה) למשחק הכנה ראשון במחנה אך למרות ששיחקה לא רע – ספגה במחצית הראשונה והפסידה.

הבלם עידן נחמיאס פתח בהרכב לראשונה וגם נדב נידם הצעיר קיבל הזדמנות. יונתן כהן ואדוארדו גררו היו בחלק הקדמי בעוד דן גלזר ואנריק סבוריט לא נכללו בסגל. שער של אנדרה ג'ראלדש נפסל בטענה לנבדל והמחליף הצעיר דור תורג'מן בעט למשקוף בדקה ה-88. ופרט לכך הצהובים חסרו רגל מסיימת. אוסאמה חלאילה שעלה מהספסל הביא לשיפור במשחק ההתקפה של הקבוצה אך לא מעבר לכך.

הצהובים יקוו להגיע מוכנים יותר למשחק הרשמי הראשון שלהם העונה כאשר ב-22.7 יפגשו במוקדמות הקונפרנס ליג את המנצחת בין סוטייסקה ממונטנגרו לבין לגאגרה הגיאורגית. עוד קודם לכן, היריבה הבאה של הצהובים תהיה הירנביין בעוד כשלושה ימים.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ (אנדראס יאניוטיס, 60), אנדרה ג'ראלדש (מאור קנדיל, 60) לואיס הרננדס (גיא מזרחי, 70), עידן נחמיאס (שחר פיבן, 46), אופיר דוידזאדה, שרן ייני (אבי ריקן, 60), נדב נידם (עידו שחר, 46), אדוארדו גררו (דור תורג'מן, 70), מתן חוזז (בר כהן, 46), אילון אלמוג (טל בן חיים, 46) ויונתן כהן (אוסאמה חלאילה, 46)

מהלך המשחק:

הקבוצה של פטריק ואן לוון הייתה דומיננטית יותר מבחינת הנעת הכדור ברבע השעה הראשונה אך לא הצליחה ליצור מצבים וכך גם יריבתה. בדקה ה-26 הצהובים כבשו בתום התקפה יפה כאשר אנדרה ג'ראלש הבקיע אחרי מסירה של מתן חוזז, אך השער נפסל בשל טענה לנבדל. הצהובים התעוררו בזכות אותו מהלך.

אילון אלמוג | מכבי תל אביב, רשמי
יונתן כהן | מכבי תל אביב, רשמי

מכבי ת"א כמעט כבשה כעבור שתי דקות אך אדוארדו גררו החמיץ אחרי מהלך של אילון אלמוג. בדקה ה-30 בעיטה של קשר הכנף נבלמה על ידי שחקן הגנה. מנגד, דווקא הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-36 אחרי כדור קרן והחלוץ מריו בילאטה בעט בקלות לרשת, 0:1 לנאק ברדה.

אדוארדו גררו | מכבי תל אביב, רשמי
מתן חוזז | מכבי תל אביב, רשמי

במחצית ביצע המאמן ואן לוון לא פחות משישה שינויים בהרכב. טל בן חיים ואוסאמה חלאילה עלו מהספסל כמו גם שחר פיבן, נובאטוס מירושי, עידו שחר ובר כהן. דווקא הקפטן ייני כמעט השווה בדקה ה-56 אך השוער ניק אולי מנע שער. בדקה ה-58 שיתוף פעולה בין המחליפים כמעט הביא לשוויון כאשר חלאילה הוריד לבר כהן שבעט מעל השער.

שרן ייני | מכבי תל אביב, רשמי
אדוארדו גררו | מכבי תל אביב, רשמי

בדקה ה-60 השוער היווני אנדראס יאניוטיס החליף את דניאל פרץ. גם מאור קנדיל ואבי ריקן עלו מהספסל. חלאילה הוסיף למשחק ההתקפה כאמור וכמעט השווה בנגיחה אחרי הרמה של בן חיים, אך נעצר על ידי השוער. ריקן המחליף ניסה את כוחו בדקה ה-70 אך לא הצליח לכבוש. דור תורג'מן הצעיר שהציג יכולת לא רעה כמחליף, היה קרוב להשוות אך בעט למשקוף בדקה ה-88.

אופיר דוידזאדה | מכבי תל אביב, רשמי
אנדרה ג'ראלדש | מכבי תל אביב, רשמי
עידן נחמיאס | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי