הפסד ראשון לאשדוד בסלובניה: נכנעה 2:0 לאולימפיה ליובליאנה

שחקני מ.ס. אשדוד | מ.ס. אשדוד, רשמי

במשחקה השלישי במחנה, הקבוצה של רן בן שמעון ספגה פעמיים תוך שש דקות במחצית השנייה. הרוש, אינברום ובילו פתחו בחלק הקדמי. מכבי נתניה סיימה ב-0:0 מול וויבודינה הסרבית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד של רן בן שמעון ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה כשהערב (שבת) הפסידה 2:0 לאולימפיה ליובליאנה מצמרת הליגה הסלובנית (סיימה שלישית אשתקד) במשחק ההכנה השלישי והאחרון שלה במחנה האימונים בסלובניה.

אור אינברום ועוז בילו הוליכו את החלק הקדמי אך לראשונה במהלך הקיץ הקבוצה לא הצליחה לכבוש. שלו הרוש שהבקיע במשחק הקודם כשעלה מהספסל, קיבל הפעם את המקום בהרכב. גם יואב ג'ראפי פתח בין הקורות. הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים אך תוך שש דקות אשדוד ספגה פעמים. בדקה ה-52 החלוץ דינו שפהר כבש את הראשון ובדקה ה-58 הבלם אורוש קורון קבע את תוצאת המשחק.

ביום חמישי תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע בגביע הטוטו במה שיהיה ניסוי כלים אחרון לפני המשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג, נגד קרבאח האזרית ב-22 ביולי.

מ.ס. אשדוד נגד לובליאנה | מ.ס. אשדוד, רשמי

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, גיל כהן, נאור סבג, מונטרי קמהאני, מרטין ראינוב, דיוויד רוי ניאנג, חמודי כנעאן, שלו הרוש, אור אינברום, עוז בילו.

עוד קבוצה מליגת העל שקיימה הערב משחק אימון היא מכבי נתניה שפגשה במחנה האימונים בנובי סאד את הקבוצה הסרבית וויבודינה, מולה סיימה ב-0:0 מאכזב. כזכור עוד קודם לכן, הקבוצה של ריימונד אטוולד, כבר גברה 1:2 על מכבי תל אביב ובהמשך ניצחה 0:2 את רדניצקי.

עוד באותו נושא: רן בן שמעון, שלו הרוש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי