חשש בבית"ר מפציעת אוחנה, הוחלט לקדם הגעת זרים לפני ישראלים

מיכאל אוחנה | דני מרון

הקשר לא ייצא למחנה באוסטריה ובמועדון מקווים שהטיפולים יסייעו: "מבחינת פוטנציאל, אין עוד אחד כזה", אמרו בירושלים. קומאן ואוחנה מתמקדים בצירוף בלם, שחקן כנף וחלוץ. ומה מלמד סיפור דור אלו?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי החתמת אדווין ג'סי, בבית"ר ירושלים מנסים לקדם הבוקר (ראשון( הגעת בלם וחלוץ זרים, שייתכן שאחד מהם יצטרף למחנה. כזכור, בשיחה בין אלי אוחנה לארווין קומאן, שנערכה בשבוע שעבר, סוכם על הגעתם בלם, שחקן כנף וחלוץ זרים, לצד החלטה רק לאחר מכן ינסו להגביר קצב בגזרת הישראלים.

כידוע, מבין הישראלים שהיו על הפרק, בית"ר הציעה לסינטיהו סלליך להצטרף, אולם התגלעו פערים גדולים בין הצדדים, כשהקשר דרש מאוחנה 180 אלף דולר לעונה – בדומה לדרישה מבאר שבע. לכן, במועדון הגבירו מאמצים לצירוף ג'סי.

בכלל, עושה רושם כי ההתקדמות בגזרת הזרים באה על חשבון מה שקורה בשוק הישראלים. עם דור אלו, למשל, התנהל משא ומתן ארוך כשבמועדון סימנו אותו כמגן המוביל. משה חוגג ואוחנה הגיעו למסקנה שאוקמפוס יכול להישאר כמגן ימני מחליף והציעו לאלו חוזה לעונה הבאה. גובה החוזה: 20 אלף שקל לחודש. אלו דרש 25 אלף שקל, אבל אז בבית"ר הודיעו לו כי לא יקבל דירה ורכב. 

אחרי שאלו הבהיר שלא יגיע לבית"ר במתכונת הנוכחית, הוצע לסוכנו שלומי בן עזרא חוזה משודרג יותר, אך רחוק מזה שדרש. אלו הבהיר כי אם יצטרך לשלם שכירות עבור דירה במרכז ירושלים ולממן הוצאות נוספות כמו חלק מהוצאות הרכב, ירוויח משכורת נמוכה מאוד ועל כן הוא מעדיף לבדוק אופציות אחרות. "יש לנו שחקן שמוכן להגיע בהרבה פחות", הבהירו בבית"ר לפני הסגירה עם עמית כהן, שלמחרת כבר חתם על חוזה בבירה. כעת, בבית"ר מנסים למצוא אלטרנטיבות אחרות בעמדות אחרות. "צריך כאן חיזוק נקודתי של שני הזרים שחסרים ועוד שניים שלושה שחקנים ישראלים לעיבוי הסגל", בטוחים בבירה.

ארווין קומאן, אלי אוחנה, גל כהן | בית"ר ירושלים, רשמי

במועדון אישרו את הידיעה בספורט1, לפיה מיכאל אוחנה לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה ביום חמישי. "מיכאל יישאר בארץ ויעבור טיפולים. בשלב זה, הוא לא מסוגל להתאמן בשל כאבים בברך", אמרו במועדון. סיפור אוחנה מעסיק מאוד את ראשי בית"ר. הקשר הגיע בקול תרועה למועדון, אבל מאז סובל מלא מעט פציעות. אוחנה חתום לעונה נוספת בבירה ומספר המשחקים בהם ישותף העונה תשפיע באופן משמעותי על המשך דרכו במועדון. 

בבירה לא מוותרים על אוחנה משום שאלי אוחנה מאמין שהשחקן יחזור לעצמו ויתחיל לפרוע שטרות עוד העונה. "מבחינת פוטנציאל, אין שחקן כזה בבית"ר", אמרו במועדון. "אם הוא יתאושש מהפציעה וישחק עונה שלמה, זאת תוספת כוח משמעותית. לא רצינו לסכן אותו ובשלב הזה עדיף שיעבור טיפולים כדי לחזור אלינו מהר יותר". 

כזכור, שחקן נוסף שלא ייצא למחנה הוא חלאופילו פלייטר, השוהה עם נבחרתו. במועדון קיבלו החלטה לאפשר לארבעת הנבחנים לצאת למחנה באוסטריה, ביניהם אופיר בנבנישתי שמרשים באימונים ועשוי לחתום.

מיכאל אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי