ויקי כחלון וירין פרץ חתמו בנוף הגליל, גם סתיו נחמני יצטרף

ויקי כחלון | הפועל נוף הגליל

אחרי שהניסיונות לצרף את אלו וסרדל עלו בתוהו, העולה החדשה התחזקה באקס מכבי נתניה: "מוכן ומזומן לאתגר לתקוע יתד בליגת העל", אמר. גם הבלם ששיחק בקפריסין הצטרף, לחלוץ מכבי חיפה הובטחו דקות משחק רבות

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל, העולה החדשה לליגת העל, משיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה והיום (ראשון) הודיעה על צירופם של שחקני שחקנים: המגן ויקי כחלון והבלם ירין פרץ.

כחלון בן ה-28, שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ובשורותיה אף שיחק בבוגרים עד ינואר 2021, אז עבר להפועל רמת השרון מהלאומית, אמר לאחר החתימה: "אני מוכן ומזומן לאתגר שעומד בפני ובפני המועדון, מקווה שנעשה עונה יפה ונתקע יתד בליגת העל".

המגן לא היה המועמד הראשון של נוף הגליל, שקודם לכן רצתה גם את דור אלו, אך הפערים הכספיים היו גדולים ואילו מגן הפועל אום אל פאחם, ניב סרדל, הודיע כי הוא מתכוון לכבד את חוזהו בליגה הלאומית. לכן, בנוף הגליל מיהרו להחתים את כחלון, שבכלל התאמן עד לפני כשבוע בהפועל חדרה.

בנג'מין קוקו, ירין פרץ
בנג'מין קוקו, ירין פרץ | עדי אבישי

פרץ, הבלם בן ה-23, שיחק בעונה שעברה בליגה הקפריסאית. הוא גדל בהפועל ב"ש והצטרף בגיל מוקדם למחלקת הנוער של בית"ר טוברוק. ב-2018 חתם לחמש שנים בהפועל תל אביב שלאחריהן הושאל להפועל חדרה. ברזומה שלו הופעות גם בנבחרות הצעירות של ישראל. לאחר החתימה אמר פרץ: "שמח להיות כאן ולצאת לדרך חדשה. מקווה ומאמין שנעמוד במטרות המועדון".

בנוסף לכחלון, נוף הגליל מסרה גם את תגובת המנכ"ל גיל ברעם: "הסגל שלנו נבנה באיטיות רבה, אני רואה קבוצות אחרות שמחתימות כל שחקן שפנוי, אני לא נכנס ללחץ ומאמין שעד פתיחת העונה נעמיד קבוצה טובה, שתייצג אותנו הכבוד בליגת העל".

כעת העולה החדשה רוצה להשלים גם את מעברו של החלוץ סתיו נחמני. כפי שפרסמנו ביום שישי, החלוץ שהיה אמור לעבור להפועל עפולה במסגרת שיתוף פעולה עם מכבי חיפה, התעקש כי הוא מעוניין להישאר בליגת העל ועל כן יעבור לנוף הגליל תמורת הבטחה כי ישחק בכ-60 אחוז מהמשחקים.

סתיו נחמני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי