רוקאביצה פנה למכבי חיפה, שנמצאת ב"דילמה לא פשוטה"

ניקיטה רוקאביצה | אריאל שלום

טוויסט בעלילה? אחרי שלא קיבל הצעה אטרקטיבית מחו"ל, החלוץ העביר מסר לפיו הוא מוכן לשוב לשולחן המו"מ. הבעיה: לבכר יש ארבעה חלוצים בסגל. במקביל, מכבי ת"א הגישה הצעה גבוהה, גם ב"ש בתמונה

(גודל טקסט)

היכן ישחק ניקיטה רוקאביצה בעונה הקרובה? את התשובה אנחנו צפויים לקבל השבוע. כידוע, מלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות קיווה לקבל הצעה אטרקטיבית מהמזרח, אך הדבר לא קרה ובשלב זה לשחקן בן ה-34 יש שתי אופציות בישראל, אבל נראה כי הוא מעדיף את מכבי חיפה.

רוקאביצה העביר לאחרונה מסר לאנשי מכבי חיפה, לפיו הוא מעוניין לשוב לשולחן המשא ומתן, אלא שהירוקים לא חיכו לחלוץ עמו הופסקו המגעים והספיקו לצרף את בן שהר ודין דוד. כעת, מצבת שחקני השפיץ כוללת גם את גודסויי דוניו ומוחמד עוואד ולברק בכר יש בסגל ארבעה חלוצים. מדובר בדילמה לא פשוטה עבור האלופה, שכן החתמת רוקאביצה כרוכה בתשלום שכר גבוה ולא מן הנמנע כי גם תוביל לשחרור של לפחות אחד מהחלוצים. מנגד, ויתור על רוקאביצה עשוי לסלול את דרכו לשורות אחת מהיריבות על התואר.

"ניקיטה הוא סקורר מדופלם והוא הוכיח את זה במהלך השנתיים האחרונות, אך התקדמנו בבניית הסגל ולכן מדובר בסוגיה לא פשוטה מבחינתנו", אמר היום גורם במכבי חיפה. מי שהיו שמחים לראות את רוקאביצה ממשיך בכרמל הם הזרים של האלופה, שלא הסתירו את דעתם בנושא וקראו לשחקן לחזור לקבוצה באמצעות הרשתות החברתיות. בזמן שהאלופה מתלבטת, מכבי תל אביב הגישה לרוקאביצה את ההצעה הגבוהה ביותר והיא ממתינה לתשובה מהחלוץ, שמעורר עניין גם בבאר שבע.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: ניקיטה רוקאביצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי