יואב כץ נחת בישראל, צפוי להיפגש גם עם חנן ממן

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה הגיע ארצה לאחר יותר משנה ואמור לצפות במשחק האימון נגד נוף הגליל. צפוי לשוחח גם עם עדן בן בסט במטרה לסכם על הישארותו: "הגעתי לעקוב אחר ההכנות, נבנה קבוצה טובה", אמר לספורט1

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך הערב (שני) ניסוי כלים ראשון לעונת 2021/22, כאשר תקיים משחק אימון מול הפועל נוף הגליל, העולה החדשה לליגת העל. הקבוצה של אלישע לוי עברה שינויים בעיקר בחלק האחורי עם צירופם של השוער אוהד לויטה, הבלם לואי טאהא והמגן השמאלי דודי טוויטו וזו תהיה הזדמנות ראשונה לצפות בהם גם עבור הבעלים יואב כץ, שנחת בישראל לאחר יותר משנה בה נעדר בעקבות מגבלות הקורונה.

"אני שמח להיות כאן ולעקוב מקרוב אחר ההכנות לעונה. אני חושב שאנחנו עובדים בסבלנות ונבנה כאן קבוצה טובה שתעשה יותר מהשנה שעברה", אמר כץ לספורט1. עם הגעתו, הבעלים צפוי להשלים רשמית את החתמתו של החלוץ הסלובני, אלן אוז'בולט, שהשלים את הבדיקות הרפואיות ויהיה הזר הראשון של האדומים בעונה הקרובה.

בהפועל חיפה רוצים לסיים את הסאגה סביב החלוץ עדן בן בסט וההערכה כי לאחר פגישה נוספת בין השחקן לבין כץ, יגיעו הצדדים לסיכום סופי. הבעלים צפוי להיפגש גם עם חנן ממן, שלאחרונה מקורביו טענו כי קיימת אפשרות שיעזוב את הקבוצה וזאת למרות שהוא תחת חוזה, מפני שחוזהו לא שודרג כפי שהובטח לו. בסביבתו של ממן רצו לנהל שיחות לגבי הארכת חוזהו מעבר לעונה הקרובה וטרם קיבלו הצעה מהקבוצה, אבל נראה שבפגישה בין השחקן לבין הבעלים יושגו הסכמות חדשות.

מי שנמצא תחת חוזה ולא בתוכניות הוא הבלם מיקי סירושטיין, שאמנם מתאמן עם הקבוצה, אך בחיפה מקווים כי כבר בימים הקרובים ימצא קבוצה אחרת בארץ או בחו"ל.

ממן. צפויה פגישה עם כץ | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: חנן ממן, יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי