"הלחץ במכבי ת"א הוא לזכות בתואר, צריכים להעפיל לקונפרנס ליג"

פטריק ואן לוון עם צוותו |

פטר ואן דן ברג ההולנדי, עוזרו החדש של פטריק ואן לוון, התראיין בהולנד: "צריך לזכות באליפות ובגביע". על המצב הביטחוני בישראל: "זה שונה מקרב שנערך, לא רואים טילים עפים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפני פחות משבועיים, ימים ספורים לפני שמכבי תל אביב יצאה למחנה האימונים בהולנד, הודיעה מחזיקת גביע המדינה על מינוי של עוזר מאמן חדש לפטריק ואן לוון: ההולנדי פטר ואן דן ברג, בן 49 כיום ובעברו שחקן במועדונים רבים בהולנד ואחד שכבר הספיק לשמש כמאמן ראשי וגם כעוזר, שחתם בקריית שלום לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

ואן דן ברג אמנם נמצא במכבי תל אביב ימים ספורים ובימים אלו כמובן שוהה עם הקבוצה במחנה האימונים בהולנד, לא רחוק מביתו, אולם בראיון שהעניק בהולנד סיפר שהוא כבר מכיר את כל הנפשות הפועלות בקבוצה: "תוך שבוע הכרתי את כל השחקנים, זה ממש נחמד".

בהולנד, כמובן, לא יכלו שלא להימנע משאלות בכל הנוגע למצב הביטחוני בישראל – שבועות ספורים לאחר שהסתיים מבצע "שומר החומות" שבמהלכו נורות אלפי רקטות לעבר ישראל וכמובן כשברקע מרחף האיום מצד ארגוני הטרור על חידוש הירי לעבר ישראל. "יש מערכת הגנה טובה מאוד ולכן אין סיבה לדאגה. עבור האנשים בישראל זה נורמלי לגמרי, זה לא דבר שקורה כל יום – אולי יש כמה ימים בשנה וזה נגמר. כשיש אזעקות עולות ויורדות אז צריך להיכנס לחדר מוגן והחיים חוזרים לשגרה מיד אחרי זה. זה שונה מקרב, לא רואים טילים עפים".

בצד המקצועי, ואן דן ברג כבר הצהיר על המטרה של מכבי ת"א: "אנחנו צריכים להגיע לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. אנחנו מתחילים באירופה ב-22 ביולי וצריכים להצליח. אנחנו גם צריכים לצאת מהעונה הזו עם תואר, אם לא לזכות גם באליפות וגם בגביע המדינה. הלחץ הוא על זכייה בתארים בישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי