תמיר גלזר ימשיך בהפועל חדרה, שמנסה לשכנע את פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקשר הושאל ממכבי ת"א לעונה נוספת ובקבוצה מייעדים לו תפקיד משמעותי: "רצינו מאוד שימשיך איתנו". שחקן מכבי חיפה לא מחזיק בהצעות משמעותיות מחו"ל, ובמועדון מקווים לנצל זאת כדי לצרפו בהשאלה שוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לקראת היציאה ביום רביעי הקרוב למחנה אימונים בן שבעה ימים בסרביה, בהפועל חדרה ממשיכים לבנות את הסגל ובעיקר מנסים לשמר שחקנים שהופיעו בקבוצה בעונה הבאה. היום (שני) הבטיחו את הישארותו של אחד כזה: תמיר גלזר, שהושאל לעונה נוספת ממכבי תל אביב לקבוצה של מנחם קורצקי.

בחדרה, שתערוך מחר משחק אימון נגד הפועל ר"ג/גבעתיים מהליגה הלאומית, מייעדים לגלזר תפקיד משמעותי בקישור האחורי ומאמינים כי הוא צפוי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בעונה הקרובה: "מדובר בקשר מצוין שרצינו מאוד שימשיך איתנו ואנחנו שמחים שזה קורה", אמרו במועדון.

שחקן נוסף שקורצקי והצוות שלו היו רוצים להשאיר הוא מקסים פלקושצ'נקו. הקשר ששייך למכבי חיפה ולא נמצאים בתכניות של הירוקים, מתאמן עצמאית בכרמל ובחדרה נעשים מאמצים לשכנע אותו לחזור לעונה שנייה בקבוצה. פלקושצ'נקו עצמו הבהיר במספר מקרים כי יעשה הכל על מנת למצות את אפשרות היציאה לחו"ל, אך בשלב זה אינו מחזיק בהצעות משמעותיות. בחדרה מנסים לנצל זאת על מנת להפעיל עליו לחץ שידחה את אופציית המעבר לאירופה לחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי