פלקושצ'נקו מאיים לתבוע את מכבי חיפה: "חזרה לאימונים או התרת חוזה"

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

הקשר לא בתוכניות, אך דורש לקבל הזדמנות: "בשלב הראשון עליכם לשלב אותו באופן מלא. אם לא די באי זימונו לאימונים ולפעילויות, הוא הוצא מרשימת התפוצה". מהירוקים נמסר: "הוא זוכה לתנאי אימון כמו כל שחקן אחר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מקסים פלקושצ'נקו, פנה היום (שני) למכבי חיפה באמצעות עורך דינו בדרישה להתיר את חוזהו באופן מיידי. פלקושצ'נקו, שכידוע אינו בתוכניות של מכבי חיפה, שלח את המכתב באמצעות עורך דינו רועי רוזן ובו נכתב כי הוא דורש לחזור מיידית למסגרת המועדון ולהילחם על מקומו בהרכב או להשתחרר באופן מיידי מחוזהו ללא כל דרישה כספית מצד הירוקים.

"אני נאלץ לפנות אליכם, לצערו הרב של מרשי ובלית ברירה", פתח רוזן את מכתב ההתראה בדבר הפרות יסודיות ודרשה לקיום ההסכם, "מסיבות השמורות עמכם, אתם בוחרים לנהוג בצורה לא ראויה ולא הוגנת כלפי מרשי. התנהלות המועדון כלפי מרשי מוצאת ביטויה בפעולות שונות ורבות אשר מועדון כדורגל מקצועני מנוע ואסור מלנקוט בהן כלפי שחקן המשתייך לשו רותיו. בין היתר – מניעת השתתפותם באימוני הקבוצה או באימונים מקצועניים כלשהם, אי זימונו למחנה האימונים של הקבוצה, אי מתן מסגרת אימונים ראויה או כלשהי, הדרה מפעילות הקבוצה ולמעשה הפקרה מוחלטת".

עוד טען פלקושצ'נקו באמצעות עורך דינו: "אם לא די באי זימונו של מרשי לאימונים ולפעילויות המועדון, שהרי אתם גם פעלתם באופן חמור להוצאתו – החד צדדית – של מרשי מרשימת תפוצת ההודעות של המועדון (באמצעותה מעבירה הקבוצה באופן שוטף ורשמי לשחקני הקבוצה דיווחים/עדכונים בקשר עם פעילויות המועדון, זימון לאימונים, שעות אימונים, לוחות זמנים וכיוצ"ב). הנכם נדרשים, בשלב הראשון, לשלב את מרשי באופן מלא ובלתי נפרד באימוני הקבוצה הבוגרת של המועדון ולתת לו הזדמנות הוגנת להתחרות על מקומו בקבוצה. זאת, לכל דבר ועניין בהתאם לשחקן במעמדו".

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

בשבועות האחרונים הביעו מספר קבוצות בליגת העל עניין בשחקן ביניהן הפועל חדרה, מועדון ספורט אשדוד ובני סכנין והפועל קריית שמונה, אבל ההצעות נדחו גם על ידי השחקן וגם על ידי הירוקים שטענו בפני נציגיו של פלקושצ'נקו כי אם ירצה לעבור למועדון אחר, יידרשו עליו דמי השאלה.

ממכבי חיפה נמסר: "מקסים זוכה לתנאי אימון בדיוק כמו כל שחקן אחר במכבי חיפה. הקשר מתאמן עם הקבוצה, זוכה לשכר מלא וכל התנאים הנלווים. בהיבט המקצועי, מקסים יחד עם שחקנים נוספים לא נבחרו ברשימה הסופית לסגל מחנה האימונים ולמשחקי מוקדמות ליגת האלופות. גם בעת הזו, השחקן זוכה לכל תנאי אימון אופטימיליים ועם חזרתנו ארצה, ישוב להתאמן יחד עם שאר שחקני הסגל עד אשר תמצא לו קבוצה . על המכתב שנשלח, מיותר להכביר במילים".

גורם במועדון הוסיף מעבר לתגובה הרשמית: "פלקושצ'נקו רוצה שחרור בחינם ולכן מנסה להפעיל לחץ גם באמצעות מכתב תלוש מציאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי