ניצחון ראשון: הפועל ת"א גברה 0:2 על נס ציונה במשחק אימון

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב

אחרי ה-1:1 מול הפועל ר"ג, האדומים ניצחו במשחק ההכנה השני שלהם לעונת 2021/22 בזכות שער גדול של אלון אזוגי ושער נוסף של גיא סביליה. רז טוויזר שיחק לראשונה, יואב הופמייסטר עדיין לא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לעונת 2021/22. האדומים, להם היה קיץ עמוס מאוד בגזרת ההעברות, ערכו הערב (שני) את משחק האימון השני שלהם אחרי שנפרדו ב-1:1 מהפועל רמת גן, והיום הם השיגו ניצחון ראשון, כאשר גברו 0:2 על סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית, אותה מאמן ניר ברקוביץ'.

הפועל ת"א של ניר קלינגר עלתה בהרכב לראשונה עם רז טוויזר, שלא שותף במשחק האימון הראשון. יואב הופמייסטר, שגם הוא לא שיחק מול הפועל ר"ג במשחק ההכנה הקודם, טרם זכה לדקות גם הוא וימשיך את ההתקאלמות שלו במחנה האימונים בפולין, אליו תצא הקבוצה בקרוב.

אלון אזוגי, שחתם ביום שישי האחרון, שיחק לראשונה כאשר פתח בהרכב ואף היה זה שכבש את שער שקבע 0:1. המגן הימני בן ה-21 כבש בדקה ה-70 עם בעיטה נהדרת מרחוק, כאשר שוער הסקציה לא הגיב מספיק טוב ונכנע. גיא סביליה הצעיר כבש את השני בדקה ה-88 בריבאונד מקרוב. במשחק שותפו אצל האדומים גם שני הנבחנים – מוחמד טראורה ואלפא קונטה.

ניר קלינגר עם שחקני הפועל תל אביב | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב

ניר קלינגר פתח בהרכב הבא: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, ג'ורג' דיבה, מוחמד טראורה, דורון ליידנר, דן איינבינדר, אופק ביטון, שלומי אזולאי הקשר, רז טוויזר, עידן ורד, שלומי אזולאי החלוץ. כן שותפו במשחק: רז שלמה, שי אייזן, יגאל בקר, אלפא קונטה, עמנואל בואטנג, דני גרופר, לי-און מזרחי, גיא סביליה, משה סבן.

שלומי אזולאי | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב
רז טוויזר | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי