דיווח: לודוגורץ החליטה להשאיר את צ'יבוטה

מאוויס צ'יבוטה | האתר הרשמי של לודוגורץ

בתקשורת הבולגרית טוענים כי לעת עתה החלוץ הקונגולזי-ישראלי בן ה-25 ימשיך בקבוצה. מכבי תל אביב ירדה מהפרק?

(גודל טקסט)

מה יעלה בגורלו של מאוויס צ'יבוטה? החלוץ הקונגלוזי-ישראלי של לודוגורץ הוזכר כמועמד בקיץ הנוכחי לכל הגדולות בליגת העל – מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. הדרישות של אלופת בולגריה עליו גבוהות כרגע ולא נראה שיש התקדמות כלשהי בינו לבין מועדון ישראלי, ובכלל ייתכן שהוא ימשיך בלודוגורץ.

על פי דיווח שהתפרסם בתקשורת הבולגרית, לודוגורץ החליטה "להשאיר לעת עתה" את צ'יבוטה וכרגע הוא לא משוחרר. אולי יש קשר לכך שהוא היה אחראי לניצחון של הקבוצה במשחקה הרשמי הראשון העונה בשבוע שעבר.

לודוגורץ פגשה ביום רביעי האחרון במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות את שחטיור סוליגורסק, כאשר מאוויס צ'יבוטה עלה מהספסל בדקה ה-79 במצב של 0:0. בתוספת הזמן החלוץ בישל שער ניצחון קריטי שהעניק לבולגרים ניצחון 0:1 לקראת הגומלין, שייערך מחר (שלישי) בבלארוס.

צ'יבוטה חוגג מול שחטיור סוליגורסק | האתר הרשמי של לודוגורץ

עד כה היה נראה כי מכבי תל אביב היא הקבוצה הרלוונטית ביותר לצרף את צ'יבוטה והביעה את העניין הגדול ביותר בשחקן. מכבי חיפה הייתה בתחילת הקיץ המועמדת העיקרית לצרפו, אך לא הגיעה להסדר עם לודוגורץ והלכה על אופציות אחרות.

צ'יבוטה בן ה-25 הגיע למחלקת הנוער של מכבי ת"א בגיל צעיר, המשיך להשאלות בהפועל כפר סבא ובני יהודה, ולאחר מכן הפך לשחקן של בני יהודה במסגרת עסקת מאור קנדיל. מהקבוצה משכונת התקווה הוא נמכר ללודוגורץ תמורת כ-800 אלף יורו בתחילת עונת 2019/20, ועד כה הוא כבש 19 שערים ב-70 הופעות במדי הקבוצה הבולגרית בכל המסגרות.

עוד באותו נושא: מאוויס צ'יבוטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי