השבוע תתקבל החלטה לגבי אלפא קונטה, אין הצעות על גרופר

דני גרופר, יונתן כהן | ברני ארדוב

המגן יכול לעזוב את הפועל ת"א עבור 450 אלף יורו אך כרגע אין פניות מאירופה וכך גם לגבי דוידה. האדומים יכריעו לגבי הקשר הנבחן לפני ההמראה לפולין, שם נמצאים כבר קולו, רוסה ולוסיו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החדשה ממשיכה להתחבר מקצועית תחת המאמן ניר קלינגר לקראת היציאה למחנה האימונים בפולין בתאריך ה-19 ביולי. אתמול (שני) גברה הקבוצה 0:2 על סקציה נס ציונה והשיגה ניצחון בכורה במשחקי ההכנה. בפולין כבר נמצאים סיאנדה קולו, פארליי רוסה ולוסיו מרינאו אשר מתאמנים יחד עם מאמן כושר שהוצמד להם ויעברו שם את בידוד בהתאם לנהלי הקורונה.

בקבוצה מחכים להשתלבותם המקצועית של עידן ורד ושלומי אזולאי, משחקני הרכש החשובים של הקבוצה במהלך הקיץ ובטוחים שהצטרפותם של פארליי רוסה ולוסיו מרניאו תוסיף מחץ בחלק ההתקפי.

קשר מסיירה ליאון אלפא קונטה, החל להיבחן בקבוצה והחלטה לגביו תתקבל רק לקראת הטיסה לפולין, ואתמול שותף במחצית השנייה בניצחון על נס ציונה. הבלם מוחמד קליל טראורה ממשיך להרשים את הצוות המקצועי וכפי שפורסם כאן בשבת, טראורה בן ה -21 יוחתם על חוזה ארוך טווח וייכלל בסגל הקבוצה. בניצחון אתמול על נס ציונה המשיך להרשים המגן הימני אלון אזוגי שכבש שער נאה, אזוגי שגדל במכבי חיפה שיחק בשנתיים האחרונות בכפר קאסם.

עידן ורד | הפועל תל אביב

נכון לעכשיו לא התקבלו הצעות ממועדונים באירופה על דני גרופר שיכול לעזוב תמורת 450 אלף יורו, וגם לא עבור אושר דוידה אשר ישוחרר אם תהיה הצעה של 1.2 מליון יורו מאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי