נבדקה אפשרות לצירוף טוואטחה, רוני לוי מעדיף זר

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

רשימת המועמדים של הפועל באר שבע בעמדת המגן צומצמה לשניים. חאתם אלחמיד סובל מבעיה בברך וייבדק. הוחלט שלא יגיע מחליף לרצון ובריירו יהיה הבלם המחליף. וגם: דור מיכה חתם רשמית ויצטרף מיידית לאימונים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ארי שנסגרו אתמול כל הפרטים בעסקה, זה סוף סוף קורה: הפועל באר שבע הציגה היום (שלישי) את דור מיכה כרכש החדש שלה. מיכה יצטרף לאימונים באופן מיידי וכעת ינסו בבאר שבע לקדם הגעת מגן שמאלי וחלוץ.

בבאר שבע בוחנים מספר מועמדים לעמדת המגן. לאחרונה נבדקה אופציה לצרף את טאלב טוואטחה, אך רוני לוי הבהיר לברקת שהוא מעדיף זר בשלב זה. רשימת המועמדים של המאמן צומצמה לשניים בלבד והשבוע אמורה להתקבל החלטה סופית.

במקביל, הבלם חאתם עבד אלחמיד לא מתאמן בשל פציעה בברך והוא בספק גדול לשני המשחקים בקונפרנס ליג וכמובן שייעדר מהמשחק ביום חמישי נגד מ.ס אשדוד (החל מ-20:15 בספורט1). במועדון טוענים כי רק לאחר בדיקה יתברר כמה זמן ייעדר. אם לא יוכל לשחק, איתן טיבי יחליף אותו. במועדון לא יצרפו בשלב זה בלם במקום איתן רצון, משום שרוני לוי בונה על מריאנו בריירו בעמדה הזאת.

במועדון מתכוונים להיפגש בקרוב עם דוד קלטינס. אחרי הגעת פטרוצ'י והעובדה שמרואן קבהא טרם עזב את הקבוצה שרוצה שיקצץ בחוזה שלו, ההערכה היא שינסו להיפרד ממנו באמצעות פיצוי.

חאתם עבד אלחמיד | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי