סלטיק הציעה 3.5 מיליון ליש"ט על עבדה, יחתום תוך 48 שעות

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

תחת הכותרת "בלעדי", פורסם באתר הסקוטי "הסאן" שסגנית האלופה צפויה להנחית את הכוכב הצעיר של מכבי פתח תקווה עוד השבוע

(גודל טקסט)

היכן ישחק בעונה הבאה ליאל עבדה? אחרי שיצא לחו"ל בניסיון לקדם את מעברו, באתר הסקוטי "הסאן" פורסם על כך שסלטיק הציעה עבורו 3.5 מיליון ליש"ט ועשויה להחתים אותו רשמית ב-48 השעות הקרובות, משמע עד סוף השבוע.

מדובר בפרסום בלעדי של "הסאן", שעלה בשעה 00:30 שעון ישראל בלילה שבין שני לשלישי, לפיו הכוכב בן ה-19 של מכבי פתח תקווה אמנם מחזיק בהצעות מהליגות בצרפת ובבלגיה והוא גם מחוזר על ידי אולימפיאקוס היוונית, אלא שלכתב "הסאן" נודע ממקור ישראלי בכיר על כך שגם סלטיק הגישה הצעה ונמצאת במו"מ מתקדם.

מכיוון שאת עבדה מייצג סוכן השחקנים דודו דהאן, שביצע עסקאות רבות עם סלטיק לאורך השנים והוציא לשם היישר מליגת העל את ניר ביטון, אפה אמברוז, בירם כיאל ואיסמעילה סורו, נראה כי כעת יהיה זה תורו של עבדה שכבש 12 שערים בעונה האחרונה וגם ערך הופעת בכורה בנבחרת ישראל לפני חודש. כזכור, בינואר הוגשה עליו הצתה מפתה מדינמו קייב, אך מכבי פתח תקווה דרשה כ-6 מיליון יורו.

זה לא סוד שסלטיק מחפשת שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ ועל כן עבדה מתאים לסגנית אלופת סקוטלנד: "חסר לנו עומק בעמדות ההתקפיות. אנחנו מחפשים ווינגר", אמר המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי