חלק מאוהדי הפועל חיפה מתכוונים למחות נגד החזרת פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

כץ הציע לצרף את הקשר שגדל בקבוצה ועבר למכבי חיפה, בקרב חלק מהקהל ישנה התנגדות נחרצת: "לא ייתכן שנחזיר שחקן שדיבר נגד המועדון והאוהדים". אלישע לוי עבר תאונת דרכים בדרך לאימון, אך העביר אותו כמתוכנן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יממה לאחר שנודע על המכתב שהעביר מקסים פלקושצ'נקו למכבי חיפה ובו הוא דורש לשוב לאימונים ולפעילות מלאה במועדון או לקבל שחרור מיידי וללא תמורה, כעת מתברר כי הפועל חיפה, בשורותיה גדל הקשר, בוחנת אפשרות לצרפו.

פלקושצ'נקו, שגדל בהפועל חיפה ואותה עזב בינואר 2019 לטובת מכבי חיפה, שלח מכתב התראה לפני תביעה למכבי חיפה ובו פירט, בין השאר, כיצד הצעות שהוגשו עליו נדחות ובמקביל הוא נותר מחוץ לפעילות המועדון ואפילו מחוץ לרשימת התפוצה דרכה מתעדכנים השחקנים על שעות האימונים ושאר פעילויות. כעת, בתקווה שיושג פתרון מול מכבי חיפה, הקשר מקווה למצוא קבוצה מעבר לים ועל פי מקורביו מעדיף להמשיך בהפועל חדרה אם יישאר בישראל, אולם העובדה שיואב כץ נחת בישראל עשויה לקדם את חזרתו למועדון, מכיוון שהבעלים הוא מי שהעלה את שמו של פלקושצ'נקו בתור אפשרות לחזוק הסגל.

כץ נחת אתמול בישראל ואף צפה בניצחון 0:2 על הפועל נוף הגליל. הבעלים מתכוון כעת להאיץ את השלמת הסגל, כשבמוקד ניסיון לצרף שני קשרי מרכז שדה ושחקן התקפה בנוסף לרצון להשאיר את עדן בן בסט. אם פלקושצ'נקו לא יצטרף, שם נוסף ממכבי חיפה שנמצא על הכוונת הוא סאקו טורה שבעונה שעברה הושאל לעירוני קריית שמונה. במכבי חיפה ציינו כי בכל מקרה השאלתם לא תהיה בחינם.

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | אודי ציטיאט

מי שמתנגדים להחזרת פלקושצ'נקו הם דווקא חלק מאוהדי הקבוצה, שבכוונתם למחות נגד החזרתו אם הפועל חיפה תפנה רשמית בנושא ליריבה העירונית: "לא יכול להיות שנחזיר שחקן שדיבר נגד המועדון ונגד האוהדים", אמרו.

בנושא אחר, המאמן אלישע לוי היה מעורב הבוקר בתאונת דרכים בדרך לאימון. למרות פגיעה קשה ברכבו, הוא הגיע למתחם האימונים, ציין כי הוא חש בטוב ואף העביר את האימון כמתוכנן. עם זאת, הוא יעבור במהלך היום בדיקות כלליות בבית החולים כדי לוודא שלא נגרם נזק.

רק בריאות. אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי