מאמן קייראט: "לא מפחדים ממכבי חיפה". קשר פורטוגלי חתם

צ'רון שרי
צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

ערב משחק הגומלין מול הירוקים במוקדמות ליגת האלופות (16:55, ישיר בספורט1), קיריל קקר: "אני רואה את הביטחון של השחקנים, נערכים גם לפנדלים". ריקרדו אלבס הצטרף, אך לא ייכלל בסגל. וכמה אוהדים ייכנסו?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתמודד היום (רביעי, החל מ-16:55, שידור ישיר בספורט1) בקזחסטן מול קייראט למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות – שבוע בדיוק אחרי שהקבוצות נפרדו ב-1:1 באצטדיון סמי עופר. כידוע, בעקבות ביטול חוק שערי החוץ, כל תוצאת תיקו תוביל להארכה.

המנצחת תתמודד מול הכוכב האדום בלגרד בסיבוב הבא, המפסידה תנשור לקונפרנס ליג ותפגוש את זו שתודח בקרב בין דינמו טביליסי לנפטצ'י באקו, שיתמודדו אף הן הערב בגומלין במוקדמות הצ'מיונס ליג (נפטצ'י ניצחה 1:2 במשחק הראשון).

קיריל קקר, מאמן קייראט, דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק וסיפר: "המטרה שלנו היא להגיע לסיבוב הבא. אנחנו מוכנים למשחק ובטוחים ביכולת שלנו. מכבי חיפה קבוצה טובה, אנחנו מכבדים אותה, אבל אנחנו לא מפחדים ממנה. יצאתי בתחושה של חוסר שביעות רצון מהתוצאה במשחק הראשון".

קיריל קקר | הפייסבוק הרשמי של קייראט

"התאמנו טוב בשבוע האחרון ואני רואה את הביטחון והרצון לנצח בעיניים של השחקנים", המשיך המאמן, שגם נשאל האם קבוצתו נערכת להארכה אפשרית ופנדלים ואמר: "בוודאי, אנחנו נערכים לכל תרחיש, אבל אנחנו רוצים לנצח ב-90 דקות".

בתוך כך, בתקשורת הקזחית מספרים כי למרות העובדה שמותר להכניס 20% תפוסה לאצטדיונים באיזור אלמטי, בה יתקיים המשחק, קייראט הודיעה כי 30% מכמות המושבים באצטדיון יימכרו, שהן 7,140 כרטיסים. "אמורים להיות במשחק 4,760 אנשים, מעניין לראות האם באמת יכניסו יותר", נכתב.

בנושא אחר, קייראט התחזקה אתמול והודיעה על צירופו של ריקרדו אלבס. הקשר ההתקפי הפורטוגלי בן ה-28, אשר שיחק בחודשים האחרונים בסמארה הרוסית, לא יתלבש כמובן למשחק היום והוא לא הספיק להירשם באופ"א.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי