אלפא קונטה חתם בהפועל תל אביב וצפוי לצאת להשאלה

איציק ניסנוב, אלפא קונטה |

אחרי צירופו של מוחמד קליל טראורה, האדומים החליטו ללכת גם על הנבחן השני - הבלם בן ה-18 מסיירה לאון. במועדון מתכננים להשאילו לקבוצה מהליגה הלאומית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שני שחקנים זרים הביאה הפועל תל אביב למבחנים – מוחמד קליל טראורה, הבלם הגינאי בן ה-21, ואלפא קונטה, הבלם בן ה-18 מסיירה לאון. השניים הותירו רושם חיובי ואתמול (שלישי) האדומים גם החתימו את טראורה רשמית.

כעת, האדומים החליטו ללכת גם על קונטה, שחתם בקבוצה וקיבל חוזה מקצועני ראשון בקריירה. בכך, הפך לרכש העשירי של הפועל ת"א הקיץ, אחרי טראורה, הקשר שלומי אזולאי, עידן ורד, יואב הופמייסטר, אלון אזוגי, רז טוויזר, ג'ורג' דיבה, לוסיו ופראליי רוסה, שאמנם טרם חתמו רשמית אך יעשו זאת בקרוב.

כולל לוסיו, רוסה וקונטה, הסגל של הפועל ת"א יכיל שבעה זרים – השלושה הנ"ל וגם ארנסטס שטקוס, עמנואל בואטנג, סיאנדה קולו ומוחמד קליל טראורה. ביום שני תצא הקבוצה למחנה האימונים בפולין, שם אמורים להמתין לה קולו, רוסה ולוסיו.

בהפועל ת"א הבהירו הבוקר כי קונטה יושאל בעונה הקרובה ולא יהיה חלק מהסגל הרחב של ניר קלינגר. המטרה כי להעבירו בהשאלה לקבוצה מהליגה הלאומית, אך הוא אמור לצאת למחנה האימונים עם חבריו החדשים.

ניר קלינגר עם שחקני הפועל תל אביב | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי