הפועל ב"ש הגישה הצעה לחלוץ קרואטי, שדרש 800 אלף יורו

אנטון מגליצה | AFP via Getty Images

רוני לוי רצה את מגליצה, אך הקבוצה לא תשלם את הסכומים הללו. לקראת אשדוד בחמישי (20:15, ישיר בספורט1): טיבי יפתח במרכז ההגנה, מיכה עשוי לערוך בכורה מהספסל. במועדון הזהירו סוכנים מהדלפות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מנסים לקדם הגעת חלוץ, והקבוצה הגישה הצעה רשמית לקרואטי אנטון מגליצה. השחקן בן ה-29, שסיים את חוזה בקייסריספור הטורקית, דרש 800 אלף יורו כדי להגיע לישראל ובשלב זה נראה כי הקבוצה תלך על מועמד אחר, לאחר שהקצתה עד 350 אלף יורו לחלוץ מוביל. "כרגע יש שניים או שלושה מועמדים שאנחנו בודקים לגביהם", אמרו בבאר שבע. "בקרוב מאוד נקבל החלטה".

במועדון לא אהבו את העובדה ששמות רוב השחקנים הישראלים והזרים שהיו מועמדים לקבוצה בתקופה האחרונה יצאו לתקשורת ולכן הבהירו לסוכנים כי שמות שייצאו החוצה לא יהיו רלוונטים להמשך. במקביל, ייתכן ובהמשך יוחלט לצמצם את רשימת האנשים שמודעים לשמות כדי למנוע הדלפות.

בב"ש נערכים למשחק הרשמי הראשון של 2021/22 מול מ.ס אשדוד אשר ייערך מחר (חמישי, החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט1), אבל הראש נמצא בעיקר במשחק מול ארדה הבולגרית. רוני לוי רוצה לצרף מגן שמאלי ובשלב זה מעדיף אופציות זרות על טאלב טוואטחה. דור מיכה אמור להיכלל בסגל מחר.

חאתם עבד אלחמיד ואביב סולומון עדיין לא כשירים ומי שאמור לפתוח במרכז ההגנה הוא איתן טיבי. דוידה פטרוצ'י אמור להיות כשיר לצמד המשחקים מול הבולגרים בסוף החודש, כשעד אז הוא ישתלב בהדרגה באימונים.

דור מיכה | אסף חיימוביץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי