רשמית: פלקושצ'נקו הושאל לעונה נוספת להפועל חדרה

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

הקשר ישחק גם בעונה הקרובה תחת קורצקי, אחרי קיבל הבטחה שאם תגיע הצעה מחו"ל עד סוף חלון ההעברות - לא יעמדו בדרכו. הקבוצה יצאה למחנה, עידו לוי: "עשינו רכש טוב, מאמין שתהיה עונה טובה". זיקרי: "כיף לחזור"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה היום (רביעי) למחנה האימונים בסרביה והיא עשתה זאת עם שחקן רכש נוסף ומשמעותי – מקסים פלקושצ'נקו. הקשר, שהושאל בעונה הקודמת ממכבי חיפה לחדרתים, הסכים להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה וחדרה תעביר לירוקים כ-85 אלף ש"ח דמי השאלה. בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין פלקושצ'נקו לאנשי חדרה, שהצליחו לשכנע אותו לחתום בקבוצה, זאת למרות שהקשר ניסה לבדוק אופציות בחו"ל וזכה להתעניינות מקבוצות נוספות בליגת העל.

חדרה הצליחה לשכנע את פלקושצ'נקו לחתום על ידי כך שנענתה לבקשתו וסיפקה לו הבטחה שאם תגיע הצעה מאירופה עד לסיום מועד ההעברות – היא לא תעמוד בדרכו ותסכים לשחרר אותו באופן מיידי. כזכור, רק לפני יומיים שלח פלקושצ'נקו מכתב חריף לאנשי מכבי חיפה בטענה לנידוי לכאורה. פלקושצ'נקו היה אחד המצטיינים בעונה שעברה בחדרה, עם חמישה שערים ושבעה בישולים, ובעיקר מאוד התחבר למועדון והיה בורג מרכזי גם בחדר ההלבשה. עוד לפני שהנושא נסגר סופית השחקן ערך אתמול בדיקת קורונה על מנת לצאת עם חבריו הישנים-חדשים לסרביה.

לאחר החתימה בחדרה אמר פלקושצ'נקו: "אני מאושר. מאוד רציתי לחזור לחדרה, והיה לי ברור שאם לא אצא הקיץ לחו"ל, אשחק רק בחדרה. כל הצדדים היו צריכים להתאמץ על מנת שהעסקה הזו תיסגר, אני עשיתי את שלי ואני מודה לחדרה שגם היא התאמצה לטובת העניין. אני שמח לצאת למחנה האימונים עם כולם, מאוד התגעגעתי לאווירה המיוחדת בחדרה. אני מקווה מאוד שנצליח להמשיך את הסיום המוצלח של העונה שעברה, יש הרבה סיבות לאופטימיות".

פלקושצ'נקו המריא למחנה האימונים | הפועל חדרה

לאחר שהגיע מברזיל לבית המלון בסרביה לפני מספר ימים, הקשר גוסטבו מרמנטיני יפגוש את חבריו לראשונה העונה במחנה האימונים, שבו תערוך חדרה שני משחקי אימון – האחד מול גרפיקאר מהליגה השנייה בסרביה, והשני מול קולוברה, שעלתה בסיום העונה הקודמת לליגה הסרבית הראשונה. אתמול הקבוצה של מנחם קורצקי ערכה משחק הכנה מול הפועל רמת גן, אותו סיימה ב-1:1.

הבלם עידו לוי אמר לפני ההמראה: "יש התרגשות לקראת היציאה למחנה האימונים ולקראת העונה החדשה. יש המון ציפיות ואנחנו מחכים כבר לשחק מול קהל אחרי העונה של הקורונה. אנחנו עובדים קשה על מנת לעמוד במטרות שאנחנו מציבים לעצמנו. אני חושב שעשינו רכש מצוין בקיץ, הבאנו שחקנים שיוסיפו לנו המון. מחנה האימון נועד לחבר את כל השחקנים שבאו והצטרפו לבסיס המצוי שנשאר פה ואני מאמין שנעשה עונה טובה".

הקשר רועי זיקרי, שחזר לקבוצה בחודש שעבר מהפועל תל אביב: "קודם כל כיף לחזור לחדרה, זה מקום שאני מאוד אוהב ומאוד התחברתי אליו. אנחנו עובדים קשה ומנסים להתחבר כמה שיותר על מנת להגיע מוכנים לליגה. יש פה חומר שחקנים מצוין, לאט לאט לומדים להכיר אחד השני ואני בטוח שנעבוד עוד יותר קשה במחנה ונחזור מגובשים והרבה יותר טובים".

סגל הפועל חדרה שיצא למחנה האימונים
שוערים: רובי לבקוביץ', עדי טבצ'ניק, גיל ברדה.
הגנה: דיאא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, עומר דנינו, וויסאם רבאח, דולב אזרואל, אביב לין, רון אונגר. קישור: מנשה זלקה, גלעד אברמוב, מוחמד אוסמן, תמיר גלזר, סקו דומביה, עומר פדידה, מקסים פלקושצ'נקו, אספה אווג'ו, גוסטבו מרמנטיני, רועי זיקרי.
התקפה: שובל גוזלן, מוחמד גאדיר, אביאל בן חמו, עמית מור.

רובי לבקוביץ', רועי זיקרי |
ג'ונתן סיסה | הפועל חדרה
מנחם קורצקי, מוחמד גדיר | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי