ממכבי ת"א לאולימפיאדה: פארפה גויאגון זומן לסגל חוף השנהב

פארפה גויאגון | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דיווח: הקשר בן ה-20, שלא יצא עם הצהובים למחנה האימונים בהולנד, הוקפץ לסגל למשחקים האולימפיים בטוקיו, שם "הפילים" יפגשו את ברזיל, גרמניה וערב הסעודית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פארפה גויאגון, אחד היהלומים הצעירים שנמנים על סגל מכבי תל אביב, בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו. הקשר בן ה-20, שלא יצא עם מכבי תל אביב למחנה האימונים בהולנד בעקבות פציעה בגב, הוקפץ לסגל של נבחרת חוף השנהב לאולימפיאדת טוקיו שתחל בעוד תשעה ימים, כך לפי דיווח בתקשורת המקומית.

גויאגון צפוי להחליף בסגל נבחרת חוף השנהב את באיו ואקון שנפצע, ויגיע ישירות לטוקיו בסוף השבוע, כך נכתב בנוסף. הוא יהיה השחקן השני שמגיע ממכבי תל אביב למשחקים האולימפיים, אחרי שב-2012 היה זה מוסא קונאטה שבזכות טורניר מוצלח בלונדון נמכר לקרסנודאר הרוסית.

כזכור, לפני מספר שנים נבחר גויאגון על ידי העיתון האנגלי "הגרדיאן" לאחד מ-60 השחקנים הצעירים המבטיחים ביותר בעולם, אולם לא הצליח לפרוץ ובסופו של דבר הגיע למכבי תל אביב באוגוסט 2019, הרשים בקבוצת הנוער בעונת הבכורה שלו ובסיומה הושאל לבית"ר תל אביב/בת ים. העונה הוא כבר מבוקש בקבוצות רבות בליגת העל, אולם לא מן הנמנע שיזכה לשחק בטוקיו ויעורר ביקוש מקבוצות ברחבי אירופה. בטוקיו תפגוש חוף השנהב את ברזיל, גרמניה וערב הסעודית בשלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי