בשל העומס בקישור: שי אייזן צפוי לעזוב את הפועל תל אביב

שי אייזן | ברני ארדוב

הקשר הצעיר לא בתכניות המקצועיות ולא יוכל לקבל דקות משחק רבות. על כן, במועדון רוצים להשאילו ולא פוסלים גם מכירה במידה שתגיע הצעה מתאימה. האדומים מקווים שגם בואטנג ימצא קבוצה חדשה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תצא ביום רביעי (21 ביולי) למחנה האימונים בפולין, שם תקיים שני משחקי הכנה. בינתיים, האדומים מתגבשים ומתאמנים במתחם חודורוב, ובקבוצה מספרים על אווירה חיובית בסגל הקיים עם שלל שחקני הרכש.

הסגל של ניר קלינגר עמוס מאוד במרכז השדה. חוליית הקישור של הפועל ת"א כוללת את דן איינבינדר, שלומי אזולאי, שי אליאס, יואב הופמייסטר, אופק ביטון, שי אייזן, עמנואל בואטנג ועידן ורד. על כן, במועדון מתכוונים להיפרד בקרוב משני שחקנים.

אחד מהם הוא עמנואל בואטנג, כשהמטרה היא למכור אותו לחו"ל או לשלוח אותו להשאלה עם אופציית רכישה. השחקן השני שמסתמן שאינו בתכניות המקצועיות של המועדון הוא שי אייזן, תוצר מחלקת הנוער האדומה.

עמנואל בואטנג | מאור אלקסלסי

אייזן, שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-21, לא יוכל לקבל דקות משמעותיות העונה ככל הנראה, שכן אזולאי, איינבינדר, אליאס והופמייסטר מועדפים על פניו. המטרה היא להשאיל את הקשר לקבוצה מליגת העל בה יהיה חלק משמעותי ויוכל להתפתח.

מי שכבר נמצא בפולין לקראת מחנה האימונים הם שלושת הזרים – סיאנדה קולו, פארליי רוסה ולוסיו מרינאו. במקביל, בהפועל ת"א פועלים להמצאת אישורים מתאימים בכדי להכניס את השלושה לישראל בצל מגבלות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי