הפועל ת"א לדני גרופר: חוזה חדש או שלא תצא למחנה האימונים

דני גרופר | אריאל שלום

המגן, שרוצה לעבור לאירופה מסיים חוזה בסוף העונה, קיבל הצעה ל-3 שנים, עליה לא השיב כרגע. לעת עתה, הוא יישאר בארץ ולא ימריא לפולין. עשוי לא לפתוח את העונה. אוהדים קיללו את שרון ניסנוב מול נוף הגליל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה אתמול (חמישי) את משחק ההכנה השלישי שלה לעונת 2021/22, כאשר ניצחה 0:2 את הפועל נוף הגליל, העולה החדשה לליגת העל. האדומים ייצאו ביום רביעי למחנה אימונים בפולין, ונכון לעכשיו – דני גרופר לא ייצא עם הקבוצה למחנה.

המגן השמאלי המצטיין של הפועל ת"א מכוון לשחק בעונה קרובה באירופה ובודק אופציות בליגה הבלגי. גרופר הוצע לקבוצות ממספר ליגות שונות ברחבי אירופה, כאשר קבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו, אשר עומד על 450 אלף יורו.

לגרופר חוזה עד לסיום העונה הקרובה בלבד, ובהפועל ת"א הציעו לו חוזה חדש ומשופר לשלוש שנים. המגן השמאלי לא נתן מענה כרגע, ואם הוא לא יחתום על הארכת חוזה, בחודש ינואר הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה כאשר יישארו שישה חודשים לתום חוזהו. אגב, השחקן מעורר עניין גם במכבי תל אביב.

דני גרופר | אריאל שלום

על כן, בהפועל ת"א מתכוונים לא להוציא אותו למחנה האימונים ולא לתת לו לשחק בפתיחת העונה אם לא יחתום על חוזה חדש או שיביא הצעה של 450 אלף יורו. גרופר אמנם פתח אתמול בהרכב במשחק האימון מול נוף הגליל, אך מי שישמש כעת כמגן השמאלי הפותח הוא דורון ליידנר.

אגב, מספר אוהדים הגיעו אתמול למתחם חודורוב לפני משחק האימון, קיללו את הבעלים שרון ניסנוב וקראו לו לעזוב את המועדון. אנשי הפועל ת"א הרגיעו את הרוחות במקום. מי שלא שותף במשחק הוא בן ביטון, שסובל מפגיעה במפשעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי