עידן ורד חטף נאצות ברשת, איים בתביעה ולא שתק: "קו אדום"

עידן ורד | הפועל תל אביב

קשר הפועל ת"א חשף הודעות חולניות שקיבל: "קרע בצולבת", "מוות לילד שלך" וענה לשולח: "יש לך צ'אנס אחד לבקש סליחה". בפוסט שהוסיף כתב: "תעבירו לאמא שלו שתדע איזה מפלצת היא מגדלת. הישראלי המכוער"

(גודל טקסט)

עידן ורד עזב הקיץ את בית"ר ירושלים ועבר להפועל תל אביב. מי ששימש בעונה הקודמת כקפטן של הצהובים-שחורים סיים את חוזהו בקבוצה מהבירה והמתין להצעה לחוזה חדש – שלא הגיעה. על כן, הוא החליט להתקדם לאופציות נוספות והצטרף לקבוצה של ניר קלינגר.

היום (שישי) פרסם הקשר פוסט מטריד בחשבון הטוויטר שלו, בו חשף צילום מסך של הודעות שקיבל ברשת, בהן ספג קללות נמרצות, מזעזעות וחולניות: "שר**** אמא שלך יא בן ז***", "קרע בצולבת אינשאללה", "מוות לילד שלך".

ורד אף חשף את התשובה שענה למקלל, לו כתב: "אתה ילד קטן, העתיד שלך לפניך, אני נותן לך אפשרות לחזור בך מהמילים הקשות האלה. אני לא תובע לעולם ומקבל קללות באהבה. זה קו אדום מה שרשמת. יש לך צ'אנס אחד לבקש סליחה".

אל צילום המסך ששיתף ורד הוסיף פוסט בו כתב: "קללות ברשתות ובמגרשים זה חלק מהספורט, לעבור קבוצות ולסיים חוזים גם. יש קו אדום. אני לא תובע אנשים, לא רב ולא מחפש להתעסק בזה. רשמתי שזו תופעה מטרידה בעולם ובארץ זה תופס תאוצה, ולזה התכוונתי. אשמח שתעבירו את זה לאמא שלו שתדע איזה מפלצת היא מגדלת בבית. הישראלי המכוער".

הקללות שספג עידן ורד |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי