שהר בתמונת ההרכב, ארד, לביא, סטריין ומוחמד ייעדרו בטביליסי

הירוקים החלו את ההכנות לקראת המשחק בחמישי בקונפרנס ליג נגד אלופת גאורגיה, במועדון עדיין ממתינים להחרגה ממשרד הבריאות בשל יציאתם למדינה אדומה. הפצועים לא יספיקו להתאושש, החלוץ עשוי לקבל הזדמנות ב-11

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חידשה אתמול (שבת) את אימוניה לקראת המשחק ביום חמישי בגאורגיה נגד דינמו טביליסי בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, מפעל אליו נפלו הירוקים בעקבות ההפסד לקייראט וההדחה מליגת האלופות.

במכבי חיפה מנסים לייחס חשיבות אך ורק למשחק הקרוב בגאורגיה ולא לגומלין שייערך שבוע אחריו ובוודאי שלא למפגש נגד מכבי תל אביב במסגרת "אלוף האלופים", שייערך ביום ראשון הבא בסמי עופר (20:30, ישיר בספורט1).

ביום חמישי בטביליסי מכבי חיפה תמשיך לסבול מחסרונם של המגן החדש ראיין סטריין, הקפטן נטע לביא, הבלם עופרי ארד וגם הקשר עלי מוחמד שכזכור הורחק בכרטיס אדום לקראת סיום המשחק האחרון בקזחסטן. בכל מקרה, בכר צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקנים בהגנה ויעלה עם סאן מנחם בצד שמאל. שינוי נוסף על הפרק הוא החלפת רמי גרשון באורי דהן. בהתקפה ישנה התלבטות בין גודסווי דוניו לבן שהר, כשבאגפים ישחקו עומר אצילי ודולב חזיזה.

הפעם הוא עשוי לפתוח. בן שהר | מאור אלקסלסי

אגב, חשוב לציין שבמכבי חיפה עדיין ממתינים להוראות משרד הבריאות סביב נהלי החזרה מגאורגיה, שהפכה למדינה אדומה ומחייבת בידוד – מכבי חיפה ככל הנראה תוחרג מהנוהל, אך בכפוף לבדיקות קורונה. במועדון גם פנו לאוהדים וביקשו שלא להגיע למשחק בגאורגיה בשל הנהלים החדשים סביב נגיף הקורונה.

בנושא אחר, במועדון ממשיכים לנהל שיחות עם המגן טאלב טוואטחה לגבי התרת חוזהו. המגן השמאלי לא ממהר להסכים להתרת החוזה שיסתיים רק ב-2023 גם בשל העובדה שלא קיבל הצעות משמעותיות, בוודאי לא כאלה שמתקרבות לשכרו בחיפה. עם זאת, במכבי חיפה מאמינים שהנושא ייפתר בקרוב.

עוד באותו נושא: בן שהר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי