מכבי פתח תקווה מצאה חלוץ: דור ג'אן חתם לעונה הקרובה

דור ג'אן | הפייסבוק הרשמי של פאסוס פריירה

המלאבסים צירפו בהשאלה לעונה אחת את חלוץ פאסוס, שעל המועמדות שלו פורסם כאן לראשונה. השחקן בן ה-26, שלא היה בתכניות של הקבוצה הפורטוגלית, אך חתום בה לשנתיים נוספות, ישוב אליה בקיץ הבא

(גודל טקסט)

לפני ארבעה ימים פורסם כאן לראשונה על מועמדותו של דור ג'אן במכבי פתח תקווה, והיום (שני) הודיעה הקבוצה כי החלוץ חתם לעונה אחתץ השחקן בעצם מגיע בהשאלה מפאסוס ללא תמורה כספית, כאשר בקיץ הבא ג'אן ישוב אוטומטית לקבוצה הפורטוגלית, בה הוא חתום לשנתיים נוספות. ביום ראשון השחקן יגיע לישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה, שתחזור ממחנה האימונים בסוף השבוע הקרוב.

בתחילת הקיץ קיבל החלוץ מסרים מפאסוס, לפיהם הוא אינו נמצא בתכניות של הצוות המקצועי ובעקבות כך הוא קיבל אישור לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. מכבי פתח תקווה, מצדה, חיפשה חלוץ שימלא את החלל שהותירו ליאל עבדה ותאי בריבו, שעזבו לאחרונה לסלטיק ולוולפסברגר בהתאמה.

ג'אן יקווה שעונה מוצלחת בליגת העל תסייע לו לשוב לאירופה במעמד גבוה יותר. בעונה האחרונה, השחקן בן ה-26 הצליח לכבוש רק שער אחד במדי פאסוס, דווקא נגד פורטו – אחת הקבוצות החזקות בפורטוגל. בנוסף, בישל עוד שער אחד.

ג'אן בן ה-26 גדל במכבי תל אביב, שם גם עלה לבוגרים ב-2012, אבל בילה את מרבית שנותיו בהשאלות ורשם רק 10 הופעות במדי הצהובים. הוא הושאל בין היתר לקריית שמונה, הפועל פתח תקווה, הפועל עכו, בית"ר תל אביב/רמלה ומ.ס. אשדוד. בין 2018 ל-2020 שיחק ג'אן בבני יהודה ורשם עונה שנייה מוצלחת, שאחריה יצא לפורטוגל וחתם בפאסוס, בשורותיה רשם 11 הופעות.

דור ג'אן | הפייסבוק הרשמי של פאסוס פריירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי