בית"ר תגיש לבואקי הצעה משופרת: "גדול על הליגה הישראלית"

ריצ'מונד בואצ'י | Srdjan Stevanovic/Getty Images

קומאן לוחץ לצרף את החלוץ הגנאי, גם אדווין ג'סי ששיחק עמו בעבר גויס לשכנע ובמועדון מקווים להשלים את העסקה. המאמן מרוצה מהעבודה של השחקנים, אך העיר: "אל תתחמקו מהכדור". וגם: הניצחון הראשון של חוגג העונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים המשיכו בצאת תשעה באב את המשא ומתן עם החלוץ הגנאי בן ה-28 ריצ'מונד בואקי, אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים והמועדון אמור להעביר לו הצעה משופרת בסכום של מעל 250 אלף יורו. מעבר למאמן ארווין קומאן, מי ששוחח עם השחקן וניסה לשכנעו להצטרף הוא הרכש החדש של בית"ר, אדווין ג'סי, ששיחק עימו ברודה ובנבחרת גאנה.

גם מרקו יאנקוביץ', שמכיר את החלוץ מסרביה, סיפר במחנה האימונים כי השחקן שהוא זוכר מסרביה גדול על הליגה הישראלית. בואקי עבר שנתיים לא טובות, כאשר ב-2019/20 הוא נעדר לא מעט בשל פציעות וגם בעונה שעברה התחיל רע בסרביה ועבר בינואר לגורניק ז'אבז'ה הפולנית, שם לא הבקיע לאורך 14 משחקים והפך לשחקן חופשי בקיץ.

עם זאת, העבר שלו מרשים: החלוץ הגיע בגיל 15 לאיטליה ושיחק במחלקת הנוער של גנואה. הוא עלה גם לבוגרים וכבש שער אחד, לפני שיצא להשאלה בססואולו ועבר ליובנטוס ששלחה אותו לעוד תקופת השאלה בססואולו ואז לאלצ'ה. לאחר מכן עבר לאטאלנטה, הושאל לרודה ושיחק גם בלאטינה, לפני הפריצה הגדולה בכוכב האדום בלגרד, במדיה כיכב עם 39 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות.

ריצ'מונד בואצ'י | Srdjan Stevanovic/Getty Images

ב-2018 הוא נמכר לג'יאנגסו הסינית תמורת 5.5 מיליון יורו, אבל חזר אחרי חצי שנה לכוכב האדום וסך הכול היה שותף לארבע זכיות באליפות סרביה. את העונה האחרונה, כאמור, סיים בליגה הפולנית עם 14 הופעות ובלי שערים. במדי נבחרת גאנה רשם 12 הופעות וכבש שישה שערים, כולל צמד במוקדמות המונדיאל מול קונגו בספטמבר 2017, שהיה גם משחקו האחרון במדים הלאומיים.

בתוך כך, בבית"ר מרוצים ממחנה האימונים עד עתה, בעיקר מהעובדה כי כל השחקנים מנסים להרשים את המאמן ורוצים להיות חלק מבית"ר ירושלים. אתמול (ראשון) ערכה הקבוצה שני אימונים, המאמן החמיא לשחקניו על העבודה אך גם העיר להם: "אל תתחמקו מהכדור, זה כל העניין בהנעת כדור, תבואו נכון עם הגוף". קומאן גם ערך אסיפה לשחקנים, שם קיבלו דגשים מהצוות גם בנושא נהלים, תקשורת ותזונה.

הרכש החדש, אדווין ג'סי, משתלב היטב בקבוצה. ג'סי מדבר גם ספרדית ופורטוגזית ומצא שפה משותפת עם מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס. מי שהצטרף למחנה אתמול הוא המנכ"ל מוני ברוש, כאשר הבעלים משה חוגג עזב כבר בצהריים. חוגג יכול לרשום לעצמו ניצחון ראשון השנה במחנה, כאשר בתחרות פנדלים ובעיטות חופשים עם ארווין קומאן ואלי אוחנה הוא ניצח. היום תערוך הקבוצה את משחק האימון השני במחנה, נגד ספרטקוס, מהליגה השנייה בהונגריה.

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי