סאקו טורה חתם על חוזה חדש במכבי חיפה והושאל להפועל חיפה

יואב כץ, סאקו טורה | הפועל חיפה, רשמי

הקשר האריך את חוזהו בשלוש שנים, חצה את הכביש ויחזק את מרכז המגרש של היריבה העירונית, שתוכל לרכוש אותו תמורת מיליון יורו בתום העונה. אשתקד רשם 28 הופעות במדי ק"ש. דאגה בנוגע למחנה: "נקלענו לבור"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הכריזה הערב (שני) על צירופו של סאקו טורה, שהאריך היום את חוזהו במכבי חיפה בשלוש שנים נוספות והושאל ליריבה העירונית, לה תהיה אופציית רכישה בגובה מיליון יורו. הקשר הפך לזר השני בסגל האדומים-שחורים ויחזק את מרכז השדה של אלישע לוי, שמייעד לטורה צעיר תפקיד משמעותי. כזכור, אשתקד הושאל טורה בן ה-21 להפועל קריית שמונה, במדיה רשם 28 הופעות ליגה ובישל חמישה שערים, כאשר עונה לפני כן שיחק 23 משחקים במדי סקציה נס ציונה.

ממכבי חיפה נמסר: "המועדון הגיע לסיכום עם השחקן בן ה-21, על שדרוג והארכת ההסכם העסקה שלו עם המועדון ל-3 עונות משחקים נוספות, באמצעות סוכנו, ג'קי דהאן. המועדון רואה בשחקן הגמבי כפוטנציאל גדול לעתיד. השחקן יושאל בעונת המשחקים הקרוב". טורה אמר לאחר ההצטרפות להפועל חיפה: "אני שמח להגיע למועדון עם מסורת מפוארת כמו הפועל חיפה. אתן את הכל למען הצלחת הקבוצה וכדי לשמח את האוהדים שלנו".

במקביל, ראשי הפועל חיפה עובדים במרץ כדי למצוא יעד חילופי לקיום מחנה האימונים, כאשר על הפרק בין השאר נמצאות איטליה וצ'כיה. כזכור, האדומים היו אמורים לצאת היום למחנה אימונים בקפריסין, אך הקבוצה ביטלה את יציאתה לאי השכן בשל חובת הבידוד שהוטלה על השבים ממנו. בינתיים, בהפועל חיפה בדקו אפשרות לקיים את המחנה בישראל, אך בשלב זה לא מצאו מקום ראוי. "נקלענו לבור, זה לא פשוט למצוא מקום חדש לקיום מחנה בזמן כל כך קצר", אמרו בקבוצה.

סאקו טורה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי