אם יעברו: אלה יהיו היריבות של הישראליות בקונפרנס ליג

יונתן כהן, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

מכבי חיפה מול טורשהאבן או בודוצ'נוסט, מכבי ת"א מול ספסי או טרנבה, הפועל ב"ש מול אררט או שלאסק ורוצלאב, אשדוד מול א.א.ל לימסול או ולאזניה. מבין ארבע הקבוצות, רק הירוקים יארחו את המשחק הראשון בישראל

(גודל טקסט)

היום (שני) נערכה הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג, בה גילו ארבע הקבוצות הישראליות במפעל מי תהיינה היריבות שלהם בשלב הבא, אם יעברו את הסיבוב הנוכחי שייצא לדרך ביום חמישי הקרוב. המפגשים הראשונים בסיבוב השלישי יתקיימו ביום החמישי, ב-5 באוגוסט, בעוד משחקי הגומלין ייערכו בדיוק שבוע לאחר מכן, ב-12.8.

אם תעבור את דינמו טביליסי, מכבי חיפה תפגוש את המנצחת בין טורשהאבן מאיי פארו לבין בודוצ'נוסט ממונטנגרו, זאת במסגרת מסלול האלופות של המפעל. המשחק הראשון מבין השניים יתקיים באצטדיון סמי עופר.

במסגרת מסלול הלא אלופות, בו נמצאות שלוש הקבוצות הישראליות האחרות, נקבעו היריבות של שלוש הקבוצות למקרה שיצלחו את הסיבוב השני. מכבי תל אביב, שתתמודד בסיבוב השני מול סוטייסטקה ממונטנגרו, עשויה לפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין ספסי ספנטו הרומנית לבין ספרטק טרנבה הסלובקית, כאשר המשחק הראשון ייערך בחוץ.

איתי שכטר, פיראס אבו עקל | לירון מולדובן

הפועל באר שבע, שפוגשת בסיבוב השני את ארדה קרדז'אלי הבולגרית, תתמודד בסיבוב הבא, אם וכאשר תעבור, מול המנצחת בין אררט ירוואן הארמנית לשלאסק וורוצלאב הפולנית, בה משחק אקס בית"ר ירושלים, דיוגו ורדאסקה. כאשר המשחק הראשון מבין השניים יתקיים בחוץ.

מ.ס. אשדוד מקווה להדהים את קרבאח האזרית בסיבוב השני. אם אכן תצליח במשימה, בסיבוב השלי יצפה לה מפגש נגד המנצחת בין א.א.ל לימסול הקפריסאית לבין וולזאניה האלבנית. במדי הקבוצה הקפריסאית משחק שחקן מוכר למועדון מעיר הנמל: החלוץ סטפן שצ'פוביץ', ששיחק בקבוצה בעונת 2012/13 ועוד לפני כן בילה בהפועל עכו. בדומה לצהובים והאדומים, גם המפגש הראשון בצמד המשחקים של אשדוד ייערך מחוץ לישראל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי