לפני סוטייסקה: ייני נמצא חיובי לקורונה, שאר שחקני מכבי ת"א שליליים

שרן ייני | שלומי גבאי

קפטן מכבי ת"א נמצא חיובי לנגיף ולא יוכל ליטול חלק במשחק במונטנגרו ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג, אולם במועדון נשמו לרווחה כשהתברר כי כל עובדי ושחקני המועדון נמצאו שליליים בסבב בדיקות נוסף

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך ביום חמישי את משחקה הרשמי הראשון לעונת 2021/22, כאשר תפגוש את סוטייסקה המונטנגרית לקרב במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים ייאלצו להסתדר ללא הקפטן, שרן ייני, שנמצא היום (שלישי) חיובי לנגיף הקורונה.

הקבוצה ערכה אתמול את הבדיקות בהן אובחן ייני כחיובי. עם זאת, אנחת רווחה נרשמה היום, לאחר שמכבי ת"א ערכה בדיקות נוספות על מנת לשלול נדבקים נוספים וכולן חזרו שליליות. מחר הקבוצה אמורה לטוס למונטנגרו לקראת ההתמודדות ופרט לייני והפצועים, היא תצא בסגל מלא. משחק הגומלין ייערך ביום חמישי הבא בבלומפילד.

אי אפשר לשכוח כיצד בקמפיין האירופי של הצהובים בעונה הקודמת הם נאלצו להתמודד עם מכת קורונה איומה בסגל ועלו עם הרכב מאולתר למשחק גורלי כמו המפגש מול זלצבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אז, יונתן כהן, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, ניק בלקמן, אנריק סבוריט, דניאל פרץ, אדוארדו גררו ודור תורג'מן היו חיוביים לנגיף ונמנעו מלשחק במשחקים כה חשובים מבחינת מכבי ת"א באירופה.

שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי