סאן מנחם האריך חוזה במכבי חיפה, טוואטחה לא מתכוון לעזוב

סאן מנחם, יעקב שחר, ג'קי דהן | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המגן חתם עד 2024: "המועדון הפך עבורי לבית". בסביבת טוואטחה, שנמצא מחוץ לתכניות, ציינו כי הוא רוצה להילחם על מקומו: "אם ייכנס לכושר - הטוב בארץ". 15 כרטיסים נמכרו לאלוף האלופים, הקבוצה המריאה לגאורגיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) לגאורגיה לקראת המשחק הראשון מול דינמו טביליסי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:25, שידור ישיר בספורט2), כאשר משחק הגומלין ייערך שבוע בדיוק לאחר מכן באצטדיון סמי עופר. אחרי ההדחה מול קייראט במוקדמות ליגת האלופות, הנחמה האירופית מבחינה הירוקים תהיה הגעה לשלב הבתים של הקונפרנס, כאשר אתמול התברר כי אם האלופה תגבור על טביליסי היא תתמודד בסיבוב הבא מול המנצחת במפגש בין בודוצ'נוסט ממונטנגרו לטורשהאבן מאיי פארו. הירוקים יצאו בסגל מלא למעט הקפטן, נטע לביא, שנשאר בארץ על מנת לקבל טיפולים. 

במועדון הודיעו היום על הארכת חוזהו של סאן מנחם. המגן, שרשם בעונה הקודמת שיפור ענק והפך למגן השמאלי הבכיר של נבחרת ישראל, חתם באמצעות סוכנו ג'קי דהן עד 2024 ואמר: "גאה ונרגש לחתום היום את החוזה הרביעי שלי במכבי חיפה, לעוד שלוש שנים. מועדון שהפך עבורי לבית. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל אנשי מכבי חיפה ולכם הקהל הירוק שנמצאים מאחורינו תמיד בכל רגע נתון, על אהבה ללא תנאי והתמיכה הבלתי פוסקת. מבטיח לתת מעצמי את הכל למען המועדון במטרה לזכות בעוד תארים".

ומה לגבי עתידו של טאלב טוואטחה? במועדון מקווים שיימצא פתרון להתרת חוזהו, אך כרגע ישנם קשיים. העובדה שהשחקן מחזיק בחוזה גבוה מונעת מקבוצה בישראל לשלם את שכרו ומייצרת קושי רציני בפרידה ממנו. בסביבתו של טוואטחה ציינו כי הוא לא מתכוון לעזוב ורוצה לנסות להילחם על מקומו בסגל. "אם טאלב יקבל הזדמנות ויחזור לכושר שלו – הוא המגן השמאלי הטוב בליגה", אמרו בסביבת השחקן. בכל מקרה, בשלב זה מבחינת הצוות המקצועי טוואטחה מחוץ לתכניות.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

ובחזרה למשחק הקרוב מול דינמו טביליסי. ברק בכר לא תרגל כלל הרכב בשלב זה, ויעשה זאת באימון המסכם בגאורגיה, אך נראה כי מקומם תשעה שחקנים ב-11 מובטח. ראיין סטריין הפצוע ימשיך להיעדר ולהמתין להופעת הבכורה שלו, כמו גם נטע לביא ועופרי ארד שעדיין לא כשירים. גם עלי מוחמד לא ישחק בשל ההרחקה מול קייראט במשחק הקודם.

מנחם ישוב לעמדת המגן השמאלי. במרכז ההגנה, לצד בוגדן פלאניץ', רמי גרשון צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט למרות היכולת הלא טובה במשחק האחרון. גרשון מועדף כרגע על פני אורי דהן לאור התיאום הטוב יותר שלו עם פלאניץ'. דהן לא חש בטוב בימים האחרונים ואף נזקק לטיפול רפואי, אך יטוס עם חבריו לגאורגיה. חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, דולב חזיזה ועומר אצילי יפתחו, כאשר בהתקפה בן שהר וגודסוויי דוניו מתחרים על מקום אחד.

שלושה ימים בלבד לאחר המשחק מול דינמו טביליסי, מכבי חיפה תתמודד מול מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר למשחק על התואר הראשון של העונה בכדורגל הישראלי – אלוף האלופים. כמו הירוקים, גם סגנית האלופה תגיע עייפה, שכן גם היא תתמודד ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג מול סוטייסקה במונטנגרו. עד כה, כ-15 אלף כרטיסים נמכרו לקרב. האלופה הודיעה כי אוהדי מכבי ת"א שירכשו כרטיסים ליציעי אוהדי מכבי חיפה לא יורשו להיכנס לאצטדיון וכספם לא יוחזר.

מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, עופרי ארד
מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, עופרי ארד | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי