וולף: "היו לי בעבר הצעות מישראל, מכבי פ"ת מועדון ייחודי"

מרקו וולף | דוברות מכבי פתח תקווה

השוער היהודי ארגנטינאי שחתם במלאבס התראיין לאתר "AURORA" וסיפר על ההחלטה לעבור: "כל עוד יהיה לי טוב, אשאר הרבה שנים. זה מועדון שמטפח צעירים ונותן להם הזדמנות". וגם: המטרות לעונה וההבדלים בין הליגות

(גודל טקסט)

אחת ההחתמות היותר מפתיעות של הקיץ הייתה של מכבי פתח תקווה, שלפני שבועיים הודיעה על צירופו של השוער היהודי-ארגנטינאי מרקו וולף. הוא בן 24, מתנשא לגובה של 1.90 מטר והוא עלה לבוגרים ממחלקת הנוער של טיגרה, אותה הוא גם עזב כעת כדי לנסות פרק חדש בישראל.

וולף עבר בהצלחה מספר ימי התרשמות במכבי פתח תקווה לפני החתימה והוא מיועד לשמש מחליפו של אריק ינקו, אבל בריאיון שהעניק לאתר "AURORA", הוא סיפר כי כבר היו לו בעבר הצעות להגיע לאחת מקבוצות ליגת העל: "אני מאוד שמח להיות בישראל ובתקווה אשאר כאן הרבה שנים – כל עוד יהיה לי טוב, אשאר בישראל. מסיבות שונות לא הגעתי לישראל בפעמים הקודמות שהוצע לי, אבל מכבי פ"ת פנתה אליי שנתיים ברציפות והייתה איתי בקשר בחודשים האחרונים. בדיוק נגמר החוזה שלי בארגנטינה והרגשתי שזה הזמן המתאים לנסות משהו חדש ולקדם את הקריירה".

מה הוא יודע על ליגת העל: "יש לי חברים בישראל שסיפרו לי על הליגה, גם הייתי בקשר עם מכבי פתח תקווה מספר חודשים אז היה לי זמן להתכונן ולהיערך להגעתי – קראתי ולמדתי על הליגה. יש הבדלים בין הליגות בישראל וארגנטינה, ההבדלים בין קבוצות הצמרת לאלו שבתחתית גדולים יותר, אבל אנחנו נעשה את הכל כדי להפתיע ונילחם על הפלייאוף העליון".

מדוע בחר דווקא במכבי פתח תקווה: "מה שתפסה את תשומת לבי זו הייחודיות של המועדון לטפח צעירים ולתת להם הזדמנות לשחק בליגה בכירה. תמיד חשבתי שאשחק הרבה שנים בארגנטינה, אבל התבגרתי והתחלתי לאהוב את הרעיון לשחק מסביב לעולם ולהכיר תרבויות חדשות. כל זה מתחבר גם למצב האקונומי בארגנטינה ולסיטואציה עם הקורונה, זה היה זמן טוב לנסות לעבור למקום חדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי