ניקוליץ' מחוץ לסגל מכבי ת"א לאירופה, יאניוטיס ומירושי בפנים

אורוש ניקוליץ' | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לקראת צמד המשחקים נגד סוטייסקה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, נחשף הסגל שרשם פטריק ואן לוון: השוער היווני והקשר הטנזני בפנים, הסרבי לא. הסגל המלא בפנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לפני שמכבי תל אביב תחל רשמית את עונת 2021/22 במשחק חוץ נגד סוטייסקה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, היום (שלישי) נחשף הסגל שרשם פטריק ואן לוון לקראת צמד המשחקים. יש לציין שמכבי ת"א תוכל לצרף לקראת שני המשחקים הקרובים שני שחקנים חדשים לסגל עד מחר בחצות, אחרת, אם יגיעו שחקני רכש בקרוב, הם יוכלו לשחק רק בסיבוב הבא אם מכבי ת"א תעפיל אליו.

סגל מכבי תל אביב די דליל עד כה ועל כן אין הפתעות מיוחדות, אולם אפשר היה לשים לב שבין השחקנים שנרשמו נמצאים שני הזרים אנדראס יאניוטיס ונובאטוס מירושי. השוער היווני אמנם לא בתוכניות, אולם צפוי לשבת על הספסל במשחק הקרוב ואולי גם מעבר לכך בעקבות פציעתו של דניאל טננבאום. מירושי בן ה-18, שהגיע בעונה שעברה מהליגה הטנזנית, עשוי לקבל הזדמנות, כפי שוואן לוון הודה בעצמו בסיכום מחנה האימונים בהולנד.

לעומתם, מי שנותר מחוץ לסגל הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', על אף שיצא עם הקבוצה למחנה בהולנד ואף התאמן איתה. ניקוליץ', ששיחק 17 דקות מאז הגיע למכבי ת"א בינואר 2019, לא נמצא בתוכניות, אך מחזיק בחוזה עד קיץ 2023.

נחמיאס. הבלם החדש נרשם לסגל | מכבי תל אביב, רשמי

סגל מלא מכבי תל אביב לצמד המשחקים נגד סויטייסקה המונטנגרית:

שוערים: דניאל פרץ, דניאל טננבאום, אנדראס יאניוטיס, אור יצחק, תומר אלון.

הגנה: שרן ייני, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, אנדרה ג'ראלדש, מאור קנדיל, שחר פיבן, גיא מזרחי, לואיס הרננדס, תומר עילאי, שון אדרי, רוי רביבו.

קישור: דן גלזר, מתן חוזז, אבי ריקן, אייל גולסה, טל בן חיים, רונן חנצ'יס, דור תורג'מן, עידו שחר, אדוארדו גררו, נדב נידם, עדן קארצב, אורי הלוי, אנר אושמנדי, בר לין, יונתן פורטוגז פז, אוסקר גלוך.

התקפה: אוסאמה חלאילה, בר כהן, נובאטוס מירושי, יונתן כהן, איילון אלמוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי