ריצ'מונד בואצ'י חתם בבית"ר ירושלים, ניב זריהן על סף סיכום

ריצ'מונד בואצ'י | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

החלוץ בן ה-28, שבמדי נבחרת גאנה רשם 12 הופעות וכבש שישה שערים, ישתכר כ-260 אלף יורו. גם קשר בני יהודה קיבל אישור לנהל מגעים ונמצא על סף מעבר לבירה: "שלישי פעמיים כי טוב", כתב הבעלים משה חוגג בטוויטר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רכש כפול ומשמעותי לבית"ר ירושלים? ריצ'מונד בואצי, חלוץ גנאי בן ה-28 ששוחרר מגורניק זאבז'ה הפולנית ועל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם היום (שלישי) רשמית בבית"ר ירושלים לעונה הקרובה תמורת כ-260 אלף יורו ויגיע ארצה בימים הקרובים, אבל הוא לא היחיד שצפוי להצטרף – כי גם הקשר ניב זריהן נמצא במו"מ ועשוי לעבור לבירה.

זריהן, קשר בני יהודה, נמצא תחת חוזה גם לעונה הקרובה בבני יהודה, אבל הוא קיבל אישור לנהל מו"מ עם בית"ר ירושלים והמגעים מתקדמים מאוד, כך שלא מן הנמנע שגם הוא יחתום עוד היום בקבוצה החדשה של ארווין קומאן.

ובחזרה לרכש החדש. בואצ'י, יליד אקרה בגאנה, הגיע בגיל 15 לאיטליה ושיחק במחלקת הנוער של גנואה. הוא עלה גם לבוגרים וכבש שער אחד, לפני שיצא להשאלה בססואולו ועבר ליובנטוס ששלחה אותו לעוד תקופת השאלה בססואולו ואז לאלצ'ה. לאחר מכן עבר לאטאלנטה, הושאל לרודה ושיחק גם בלאטינה, לפני הפריצה הגדולה בכוכב האדום בלגרד, במדיה כיכב עם 39 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות.

ריצ'מונד בואצ'י | Srdjan Stevanovic/Getty Images

ב-2018 הוא נמכר לג'יאנגסו הסינית תמורת 5.5 מיליון יורו, אבל חזר אחרי חצי שנה לכוכב האדום וסך הכול היה שותף לארבע זכיות באליפות סרביה. את העונה האחרונה, כאמור, סיים בליגה הפולנית עם 14 הופעות ובלי שערים. במדי נבחרת גאנה רשם 12 הופעות וכבש שישה שערים, כולל צמד במוקדמות המונדיאל מול קונגו בספטמבר 2017, שהיה גם משחקו האחרון במדים הלאומיים.

כזכור, עד כה החתימה בית"ר ירושלים רק את אדווין ג'סי ואת עמית כהן. אחרי ההפסד 1:0 לרוסטוב במשחק ההכנה, הבינו בבית"ר עד כמה עמוקה הבעיה בהתקפה ושחקנים בקבוצה הודו: "יש כאן חומר שחקנים בריא, כולם רוצים להצליח, גם כישרון לא חסר. אבל תכל'ס להכריע ולשים גולים, חסרים פה שחקנים. אנחנו מבינים שיצרפו שחקנים, יש זמן עד הליגה".

זריהן. גם הוא בדרך לבירה | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי