ממן מחכה לתשובה מהפועל חיפה, אלטמן יישאר?

חנן ממן
חנן ממן | מאור אלקסלסי

התקרבות בין ראשי המועדון לקשר הוותיק, שדרש להאריך את חוזהו. בסביבת השחקן הבהירו: "הכדור בידיים של יואב כץ עכשיו". בנוסף, ישנה התלבטות האם לשאול את תומר אלטמן לעונה נוספת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה אמורים להשיב לקשר חנן ממן על הדרישה שלו להארכת חוזה עד תום עונת 2023/24 כבר בימים הקרובים, כאשר שני הצדדים אופטימיים שיהיה ניתן לסגור את התנאים ולסכם על חוזה חדש שיותיר את המתיחות הקשה מאחור. אחרי מבוי סתום במשא ומתן, בחיפה החלו להתגמש וכך גם השחקן, ונראה שישנה התקרבות, אך בסביבת ממן הבהירו כי כעת הכדור בידיים של יואב כץ ושהקשר עצמו מחכה לתשובה מהבעלים. "חנן אמר מהרגע הראשון ליואב שהוא רוצה להישאר בהפועל חיפה, אבל המועדון צריך להראות לו שהוא מעריך אותו", אמרו שחקנים בקבוצה.

בינתיים, הפועל חיפה החלה אתמול את מחנה האימונים בעיר, כאשר השחקנים נמצאים במלון בחיפה ומתאמנים במתחם הקבוע בבית נגלר שבקרית חיים. אמש בשעות הערב ערכו בקבוצה ערב גיבוש במלון, כשהשחקנים החדשים נדרשו לעמוד ולשיר בפני היתר, כחלק מהמסורת של המועדון.

בצד המקצועי, במועדון עלתה אפשרות לפנות למכבי תל אביב במטרה לשאול לעונה נוספת את תומר אלטמן. בצוות המקצועי מתלבטים בנוגע לעניין, אך החלטה תתקבל בקרוב ואם יוחלט שכן לנסות ולמצות את האופציה, ההערכה היא שלא יהיו קשיים ואלטמן יושאל לעונה נוספת לאדומים-שחורים. במקביל, בחיפה ממשיכים במגעים עם קשר פורטוגלי וגם עם קווין טאפוקו.

תומר אלטמן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי