עקב סירובו לעבור לעפולה: נהוראי יפרח צפוי להישאר בקבוצת הנוער

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה לא מעוניין לשחק בליגה הלאומית ובמועדון החליטו שהוא ימשיך במחלקה הצעירה ולא ייצא להשאלה במועדון אחר. בכר מתלבט בנוגע לחוד בטביליסי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נהוראי יפרח, קשר מכבי חיפה, צפוי לשחק בקבוצת הנוער בעונה הקרובה. יפרח, שנחשב לאחד השחקנים הבולטים במחלקות הצעירות של הירוקים, אמור היה לעבור להפועל עפולה במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים, אך סירב למעבר לאור רצונו לשחק בליגת העל ונראה כי בשל כך יישאר בקבוצת הנוער גם בעונה הבאה.

גורמים המעורים בפרטים סיפרו שבמכבי חיפה לא יאפשרו ליפרח לשחק בקבוצה אחרת מליגת העל, אולם האפשרות לעבור להפועל עפולה עדיין קיימת ואם השחקן יסכים לעבור בהשאלה לעפולה, הוא צפוי לקבל את ברכת הדרך.

גם בעפולה לא חיכו ליפרח ולאור הסחבת החתימו את הקשר דור גלילי, ששיחק בעבר בקציה נס ציונה. יפרח נחשב לכישרון מבטיח מאוד, אך הוא עדיין בגיל שמאפשר לרשום אותו בקבוצת הנוער ובמכבי חיפה מעדיפים שיישאר תחת פיקוחם אם לא יעבור לעפולה, שם כאמור גל אלברמן מפקח על השחקנים שמושאלים וכמוהו גם עוזר המאמן בעפולה שחר ויזינגר, אחיו של מאמן השוערים של מכבי חיפה, גיא ויזינזר.

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

מי שעוד לא ישחקו בקבוצה הבוגרת של חיפה העונה הם איקוום אוטין ודויד אקווה. בחיפה מקווים להגיע להסכמות עם אקווה על מנת שזה ייצא בהשאלה להפועל נוף הגליל מליגת העל. בנוף הגליל מחכים לבלם שהצטיין בשורותיהם בליגה הלאומית. בנוגע לאוטין, השחקן צפוי לצאת ולשחק בחו"ל כשכמה קבוצות בליגה השבדית התעניינו בשורותיו וההערכה היא שישחק בליגה הראשונה בשבדיה בעונה הקרובה.

ללא קשר לשלושה, במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק מחר מול דינמו טביליסי הגאורגית (החל מ-19:25, ישיר בספורט2). הירוקים נחתו בגיאורגיה והחלו בהכנות שם. בכר צפוי לחזור למערך ש ארבעה שחקני הגנה כשרמי גרשון ככל הניראה יקבל את הקרדיט בהרכב. גם סאן מנחם שהאריך חוזהו יפתח בהרכב כשבחוד עדיין ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי