אורוש ניקוליץ' העביר מסר: "תנו לי זמן, חזרתי כנגד כל הסיכויים"

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

קשר מכבי תל אביב, שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחקים הקרובים בקונפרנס ליג, בפוסט לאור חזרתו לאימונים: "תאמינו לי שאנחנו נהיה בלתי נפרדים, אני לא מתכנן לוותר על ההזדמנות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אורוש ניקוליץ' שיחק 17 דקות בלבד מאז נרכש על ידי מכבי תל אביב בינואר 2019 וגם בימים אלו אינו נמצא בתכניות של פטריק ואן לוון, לא שותף במשחקי ההכנה שערכה מחזיקת הגביע ולא נרשם לשני המשחקים הקרובים בקונפרנס ליג נגד סוטייסקה המונטנגרית, אבל בפוסט שפרסם היום (רביעי) בעמוד האינסטגרם שלו, הסרבי העביר מסר לצהובים.

"עבר זמן רב מהיום בו נפגשנו לראשונה ודברים רבים השתנו – אבל דבר אחד נשאר וזו האהבה שלי לכדורגל", כתב ניקוליץ' באינסטגרם, "כנגד כל הסיכויים אנחנו שוב ביחד ואני לא מתכוון לוותר על ההזדמנות, כי אף אחד לא יכול לומר לי מה אני מסוגל להשיג".

ניקוליץ', שנמצא תחת חוזה במכבי תל אביב עד קיץ 2023, הוסיף: "לא משנה כמה קשה תהיה הדרך, תמיד אמצא דרך לחזור. התגעגעתי לכדורגל בכל לבי, בכל יום, בכל שעה, בכל שנייה…רק אנשים שמכירים אותי באמת יודעים עד כמה אני אוהב כדורגל. אני לא אותו בן אדם בלי הכדורגל. תנו לי מעט זמן ואני אתן את כל כולי. תאמינו לי, אנחנו נהיה בלתי נפרדים ואתן את כל האהבה שבי. תודה לאלוהים על הכוח שהוא נתן לי לקבל מציאות שאני לא יכול לשנות ואת האומץ לשנות דברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי