ואן לוון: "סוטייסקה משחקת על כדורים ארוכים, יודעים מה מצפה לנו"

פטריק ואן לוון | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן הצהובים מוכן למפגש מול המונטנגרים במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 21:25, ספורט4): "מתכוונים להתמודד עם הכוח הפיזי שלהם על פי פילוסופיית המשחקים שלנו". ריקן: "שואפים לשחק כדורגל דומיננטי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בפודגוריצה שבמונטנגרו לקראת משחק החוץ נגד סוטייסקה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-21:25, שידור ישיר בספורט4). המשחק יתקיים באצטדיון DG ארנה שבפודגוריצה, שבו כ-4,500 מקומות. זהו אינו אצטדיונה הביתי הקבוע של סוטייסקה ובשל הגבלות הקורונה, הכניסה תתאפשר רק לכמה מאות צופים.

מבחינה מקצועית, המאמן פטריק ואן לוון יכול להתעודד מכך שאנריק סבוריט, עדן קארצב ודן גלזר, שמחלימים מפציעות, השלימו אתמול אימון מלא נוסף ושלושתם נמצאים חזק בתמונת ההרכב מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא השוער הצעיר דניאל פרץ, כאשר היווני אנדראס יאניוטיס, שנכלל בסגל, ישמש שוער שני.

הצהובים ערכו הערב מסיבת עיתונאים, בה התייחס ואן לוון למשחק הקרוב. "צפינו בצמד המשחקים של סוטייסקה נגד יריבתה הגיאורגית ככה שאנחנו יודעים למה לצפות", אמר המאמן ההולנדי של מכבי ת"א. "אנחנו מתכוננים למשחק מתוך כוונה לשחק על פי תוכנית המשחק שלנו מהשריקה הראשונה". 

שחקני מכבי ת"א במונטנגרו | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ואן לוון ניתח את היריבה המונטנגרית: "לפי מה שצפינו במשחקים הראשונים היריבה שלנו אוהבת לשחק על כדורים ארוכים תוך ניצול הכוח הפיזי שלה ככה שאנחנו מתכוונים להתמודד עם זה, ומצד שני לשחק על פי פילוסופיית המשחק שלנו במשחק. אנחנו אוהבים במכבי תל אביב לשחק על פי תכנית המשחק שלנו וזה מה שננסה לעשות מחר".

"האמביציה של מכבי זה לשחק בכל עונה במפעלים האירופיים ואנחנו מחר מתחילים שוב את הדרך לשם", הכריז לבסוף ההולנדי, בהתייחסותו לעובדה שהצהובים העפילו בעונה הקודמת עד לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

לצד ואן לון התייצב הקשר אבי ריקן, שאמר: "קודם כל אנחנו לא משחקים בבית, אז זה שונה. אנחנו יודעים שהיריבה כבר שיחקה שני משחקים רשמיים, עבורנו זה המשחק הראשון אז נצטרך להיות מוכנים למשחק קשה, בטוח שנרצה להשיג תוצאה טובה ולחזור הביתה עם ניצחון".

שחקני מכבי ת"א במונטנגרו | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"עשינו הכנה טובה", המשיך ריקן. "אנחנו מגיעים כמו שצריך ורצים לעשות תוצאה טובה ולחזור הביתה עם ניצחון. אנחנו מספיק שנים במפעלים האירופים ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. תמיד זה מרגש, אבל אני שמח להיות פה ולפתוח עונה עם מכבי. אני מקווה שאחרי המשחק הראשון נהיה מחויכים עם תוצאה טובה".

על השינויים בסגל: "היו לנו שינויים בסגל אבל זו רק תחילת העונה, מכבי תמיד שואפת לשחק כדורגל דומיננטי ויש לנו את המטרות שלנו. אחת מהן היא להשתתף במפעלים אירופיים ונתחיל בכך מחר".

על הניצחון על הירנביין במחנה האימונים בהולנד: "זה היה משחק ידידות, בחנו בו הרבה דברים וזה נתן לנו ביטחון, אבל נגד סוטייסקה זה המשחק הרשמי הראשון וזה שונה. עשינו הכנה טובה ואנחנו מוכנים. אף פעם לא קל במשחקים ראשונים, אבל צריך להביא ניסיון בשלבים האלה, לדעת לעבור אותם ולהמשיך קדימה עם ביטחון".

אבי ריקן
אבי ריקן | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי