רוני לוי: "הסגל עוד לא הושלם, אבל סומך על מי שכאן שיעשה את העבודה"

מאמן ב"ש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ארדה קרדז'אלי במוקדמות הקונפרנס ליג: "רוצים לחזור עם תוצאה טובה ולהכריע את המשחק אצלנו". יוג'ין אנסה התייצב לצידו: "רוצה לעזור לקבוצה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד בגביע הטוטו, הפועל באר שבע המתחדשת תעמוד מחר (חמישי) בפני מבחן משמעותי ראשון, כשתתארח אצל ארדה קרדז'אלי הבולגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג ותקווה להשיג מקדמה לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא בישראל.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר הערב במסיבת העיתונאים: "אני חושב שלבאר שבע יש מסורת נהדרת בשנים האחרונות, ורק בעונה שעברה היא רשמה הישגים יפים. לחץ משחק תפקיד כל הזמן. אנחנו בתחילת העונה ויש לנו הרבה מטרות ודברים שאנחנו רוצים להשיג. אנחנו רוצים לחזור עם תוצאה טובה ולהכריע את המשחק אצלנו. הולך להיות משחק קשה מאוד שם, וגם בארץ יהיה קשה. הסגל עוד לא הושלם, אנחנו רוצים להתחזק במספר עמדות אבל השחקנים שקיימים הם מצוינים ואני סומך עליהם שיעשו את העבודה. כל מי שהגיע לבולגריה מוכן ומזומן".

על היריבה: "ארדה קבוצה טובה מאוד, ונקווה לשמח את האוהדים שלנו ולחזור עם תוצאה טובה לקראת הגומלין בארץ. יש להם מאמן מצוין. היא קבוצה מאוד מאומנת ומאורגנת מבחינה טקטית. יש לה שחקנים מצוינים. היא הגיע לגמר הגביע בבולגריה. אנחנו יודעים עליהם הרבה מאוד".

יוג'ין אנסה: "בשנים שלי פה ראיתי את הד.נ.א של באר שבע באירופה, אני מקווה שנעזור. זה מועדון מקצועני. אני מקצוען ואני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר. קיבלו אותי פה נהדר ותמכו בי".

יוג'ין אנסה חוגג | לירון מולדובן

רוני לוי מתכוון לערוך שינוי אחד ביחס למשחק מול מ.ס. אשדוד, כשאריאל הרוש יפתח בין הקורות במקום עומרי גלזר. איתי שכטר יועדף בחוד יחד עם אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה מאחוריו. חאתם אלחמיד ומרואן קבהא לא יצאו עם הקבוצה, כאשר במועדון טוענים הבהירו שקבהא לא כשיר.

הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד, רועי גורדנה, רמזי ספורי, מריאנו בריירו, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי