בן שמעון: "קרבאח? אני מפחד רק מאשתי". ראינוב וניאנג צפויים לפתוח

רן בן שמעון | מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס אשדוד התלוצץ לפני הקרב מול האזרים במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:00, ספורט3): "אנחנו מוכנים. לא מחפשים תירוצים". אינברום ובריהון אמורים לפתוח, צרות בחלק האחורי של היריבה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

16 שנה אחרי הביקור האחרון שלה באירופה, תשוב מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בספורט3) מ.ס. אשדוד למפעלים האירופיים כשתתארח אצל קרבאח האזרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. הגומלין ייערך בעיר הנמל בעוד שבוע בדיוק. אשדוד עברה קיץ מלא תהפוכות כשנפרדה מדין דוד, שלומי אזולאי, רועי גורדנה, רמזי ספורי, עומרי בן הרוש ובנצי מושל, וצירפה את מירטל ראינוב, בר נתנאל, גיא דהן, סהר חסון, נאור סבג, נואף בזיע, אור אינברום ודויד ניאנג.

"אנחנו מוכנים, אני לא יודע עד כמה – נראה כמה מוכנים אנחנו במשחק עצמו", אמר רן בן שמעון במסיבת העיתונאים. "בשבועות האחרונים מאז שהוגרלנו מול קרבאח אנחנו יודעים עליה כמה דברים – היא קבוצה איכותית עם הרבה ניסיון באירופה, שפספסה את ליגת האלופות בנקודה אחת. היא קבוצה עם שחקנים מנוסים, עם הרבה איכות בחלק הקדמי. ניתן לראות דרכם גם את ההתקדמות של הכדורגל האזרי, יש פה רמה גבוהה, הקבוצות האזריות וגם הנבחרת התקדמו מאוד בשנה האחרונה. יש פה שילוב טוב בין זרים טובים ושחקנים מקומיים טובים מהנבחרת. אנחנו מתכוננים למשחק מאתגר מאוד. מפחד? אני מפחד רק מאשתי. היא חזקה מאוד. אני מכבד מאוד את קרבאח כי אני יודע איזו איכות עומדת מולנו".

המאמן האשדודי נשאל גם על מזג האוויר החם באזרבייג'ן בימים אלו והשיב: "גם בישראל חם, אנחנו לא באים מאיסלנד. ננסה לעשות את המקסימום. האתגר הכי גדול שלנו הוא קרבאח עצמה – אנחנו לא מחפשים תירוצים מסביב".

הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם, באצטדיון "טופיג באחרמוב" שבקרבאח וסיימה את ההכנות לקראת המשחק מחר. אשדוד מגיעה כאנדרדוג, גם בשל חוסר הנסיון של הקבוצה במסגרת אירופית ובעיקר בשל סגל חסר מאוד, ללא שחקני רכש משמעותיים וגם ללא הבלם טימותי אוואני, הקשר מוחמד כנעאן והחלוץ פהאד באיו, שפצועים וכלל לא טסו עם הקבוצה. המאמן רן בן שמעון לא תירגל הרכב באימון, אולם נראה כי גיל כהן יפתח שוב בעמדת הבלם לצידו של ננאד סבטקוביץ' ובקישור ישחקו יעקב בריהון ואור אינברום, לצידם של מרטין ראינוב ודיוויד רוי נינאג.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, גיל כהן, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, דייויד רוי ניאנג, מרטין ראינוב, יעקב בריהון, אור אינברום, חמזה מוואסי (מוסא באגיוקו).

שחקני מ.ס אשדוד | לירון מולדובן

מן העבר השני, אחרי שבעונה שעברה הגיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית (שם פגשה את מכבי תל אביב), קרבאח לא תסתפק בפחות משלב הבתים של הליגה האירופית וכדי להגיע לשם היא תצטרך לחלוף תחילה על פני מ.ס. אשדוד.

במועדון האזרי נרגשים מהחזרה הביתה אחרי שבעונה שעברה חלק ממשחקי הבית נערכו בטורקיה בצל המלחמה עם ארמניה. עיקר ההתרגשות היא מחזרה למשחקים מול קהל והציפייה היא שכ-10,000 צופים יגיעו למשחק.

למאמן גורבן גורבנוב כאב ראש אמיתי בחלק האחורי. המגן השמאלי אלווין דז'פארקולייב, נפצע ותקופת ההחלמה המשוערת שלו היא 2-3 חודשים. גם הבלם בדאבי חוסיינוב אמור להיעדר ואילו רחיל ממאדוב לא כשיר לחלוטין.

הרכב משוער: שחרודין מחמדאלייב, מקסים מדבדב, קווין מדינה, עבאס חוסיינוב, טוראל בייראמוב, גארה גראייב, אורוש מאטיץ', פטריק אנדרדה, חיימה רומרו, קאדי, רמיל שיידאייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי