"כולם עבדו יפה, אבל חייבים תוספת איכות": בית"ר ירושלים מסכמת מחנה

שחקני בית"ר ירושלים במחנה האימונים | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

קומאן ושחקניו ינעלו את המחנה עם משחק מול לרנקה. בקבוצה מנסים להסדיר ויזה לבואצ'י ומגבירים את המאמצים להחתמת בלם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תסיים היום (חמישי) את מחנה האימונים בפולין במשחק נגד א.א. לרנקה הקפריסאית, שיהיה משחקה השלישי במחנה, אחרי ההפסדים לרוסטוב (1:0) וספרטקוס הפולנית (2:0).

הצוות המקצועי מרוצה מהעבודה של השחקנים, אך למרות זאת, המאמן ארווין קומאן מקווה לראות קבוצה אחרת לגמרי עד לתחילת הליגה עם הרכש החדש, אדווין ג'סי, שעשוי לקבל דקות כבר היום, עם ריצ'מונד בואצ'י שבקבוצה מנסים להסדיר את הגעתו ארצה מגאנה, ניב זריהן שחתם, בלם זר ועוד מספר שחקנים שאמורים להשלים את הסגל. נראה שמבין הנבחנים הסיכויים של עומר לקאו לקבל חוזה הם הגבוהים ביותר. "כולם עבדו יפה, אבל הסגל חייב תוספת איכות", אמרו בקבוצה. "מעבר לבלם, צריך עוד 2-3 שחקנים ונקווה שעד הליגה זה יקרה".

בואצ'י עצמו, שאינו מחוסן, צפוי לבידוד בארץ עם הגעתו. השחקן מעוניין להגיע יחד עם אשתו ובשלב זה הדברים נבדקים. בנוגע לבלם זר, בקבוצה לא ממתינים לאלכס פרס הספרדי ובודקים אופציות נוספות. ארווין קומאן יצר קשר עם הבלם הברזילאי אריק בוטאגין בן ה-33 ששיחק בפיינורד ההולנדית, אך בשלב זה השחקן מעדיף לבדוק אופציות נוספות. חלאופילו פלייטר ונבחרת סורינאם סיימו את משחקיהם בגולד קאפ והשחקן אמור לחזור לישראל בקרוב, כאשר הכוונה היא להשאיל אותו לקבוצה אחרת.

היום תחל בית"ר ירושלים בהשקת כרטיס הבית"ריסט החדש, שישמש כמנוי עבור האוהדים בווריאציות שונות. במועדון מקווים להגיע השנה לכמות של 5,000 מנויים, מה שייחשב הצלחה בעונה בה השאיפות הן צנועות והקבוצה מחשבת מסלול מחדש. האוהדים יגיעו ביום שישי הבא לבית וגן לעודד את השחקנים לקראת הדרבי הירושלמי בגביע הטוטו. ארגון האוהדים לה פמיליה הודיע כי יגיעו למשחק לעודד ולתמוך בקבוצה.

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי