מחכה לבואצ'י: בית"ר שוב לא כבשה, בכורה לג'סי

אדווין ג׳אסי. בכורה בצהוב-שחור
אדווין ג'אסי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

הירושלמים סיימו ב-0:0 נגד א.א.ק לרנקה וסגרו את מחנה האימונים באוסטריה ללא שערים, כשהם ממתינים להצטרפותו של חלוץ הרכש. הגנאי שיחק לראשונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה הערב (חמישי) את משחק הידידות השלישי והאחרון שלה במחנה האימונים באוסטריה וסיימה ב-0:0 נגד א.א.ק לרנקה הקפריסאית. קבוצתו של רונאלד קומאן אמנם הצליחה להימנע מהפסד בניגוד למה שהיה בשני משחקיה הקודמים, אך לא מצאה את הרשת גם הפעם וסגרה 270 דקות של כדורגל ללא שער.

מי שערך את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו בבית"ר הוא אדווין ג'סי, שחקן הכנף הגנאי שהצטרף לפני שבועיים, כשבקבוצה עדיין מחכים שהחלוץ החדש ריימונד בואצ'י יוכל להתחיל לשחק. מתאוסיניו, יאנקוביץ', דגני, לקאו ופדידה הגיעו להזדמנויות במהלך המשחק, אך כאמור לא השיגו את השער הראשון של בית"ר העונה.

הצהובים-שחורים ימריאו מחר בחזרה לישראל, כאשר השחקנים ייכנסו לבידוד אחרי הנחיתה, עד שיתקבלו תוצאות בדיקות הקורונה שייערכו בנתב"ג. לאחר מכן, הם ימשיכו בהכנות לדרבי הירושלמי נגד הפועל במסגרת גביע הטוטו, שיהיה משחקם הרשמי הראשון לעונה הקרובה.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אופיר קריאף, אוראל דגני, מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, מרקו יאנקוביץ', לירן רוטמן, אדווין ג'אסי, מתאוסיניו, ירדן שועה.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי
בית"ר ירושלים, ההרכב שפתח במשחק
בית"ר ירושלים, ההרכב שפתח במשחק | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי