בן בסט: "רוצה לשחק בהפועל חיפה, אך יודע מתי מראים לי את הדלת"

עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

החלוץ שעדיין לא סיכם על חוזה לעונה הקרובה חשף באינסטגרם את גרסתו למשא ומתן: "לטנגו צריך שניים, כל הקיץ הייתי סבלני, דחיתי הצעות אחרות, אך לא יכול לתאר עד כמה נעלבתי מההצעה שלהם". הפוסט המלא בפנים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עדן בן בסט עדיין לא סיכם בהפועל חיפה לעונה הקרובה והערב (חמישי) הוא החליט לפרסם את הגרסה שלו למשא ומתן בינו לבין המועדון שלא מתפתח בצורה יפה עד כה.

"רציתי ואני עדיין מאוד רוצה לשחק בעונה הבאה בהפועל חיפה", כתב החלוץ באינסטגרם, "אבל לטנגו צריך שניים. לאורך כל הקיץ הייתי שקט וסבלני אל מול הנהלת המועדון בו גדלתי, מתוך רצון לסיים בו את הקריירה. הבעלים הבטיח לי כי הנושא שלי 'סגור' ושאוטוטו הדברים ייחתמו. לנוכח הסיכום הג'נטלמני, לפחות מצדי, דחיתי לא מעט הצעות ואפשרויות אחרות. לא יכול לתאר עד כמה נעלבתי מההצעה שנמסרה לי ולסוכן שלי. האמינו לי, זה לא הנושא הכספי, הכוונה היא הפוגעת. עם הוותק והניסיון שלי, אני יודע מתי רוצים אותי ומתי מראים לי את הדלת, הרי שיחקתי בכל המועדונים הגדולים בישראל ואני יודע היטב איך זה כשבאמת רוצים אותך ואיך זה כשלא רוצים אותך מספיק או בכלל".

בן בסט המשיך וכתב: מתוך כבוד למועדון ובראש ובראשונה לקהל הנפלא שלו, בחרתי שלא להתייחס לסוגיה עד היום. אלא שלאחרונה נפוצות ידיעות לא מדויקות בלשון המעטה בנוגע למה שהתחולל הקיץ ביני ובין הפועל חיפה ולכן מצאתי לנכון לומר את האמת ולעצור את המחול השקרי הזה. חייב לומר בכנות, אין לי דאגות קיומיות, זה לא עניין של כסף אלא של דרך ויחס, אני מונע נטו מהאתגר, האהבה למשחק והאמונה שיש לי עוד מה לתרום על המגרש. אם בהפועל חיפה יתעשתו ויכבדו, לא יהיה שמח ממני להמשיך באדום, אם לא – אחכה בסבלנות ובאמונה לאתגר האמיתי הבא שלי. בינתיים אני ממשיך להתאמן, לשמור על כושר ולהגיע מוכן ומזומן לעונה הבאה ??⚽️".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי