דאגה במכבי ת"א ממשחק ההתקפה, יוגברו המאמצים לצירוף חלוץ זר

בסגנית האלופה התאכזבו מהמשחק הנרפה של החלק הקדמי ב-0:0 החלש מול סוטייסקה: "התחושה שאפשר היה להוציא יותר, אבל נראה שחלק מהשחקנים לא האמינו בזה". אוסאמה חלאילה בתמונת ההרכב למכבי חיפה, גם סבוריט

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה אתמול (חמישי) את המשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2021/22 ויצאה ממנו עם הרבה חששות. סגנית האלופה סיימה ב-0:0 מאכזב את משחק החוץ שלה מול סוטייסקה המונטנגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, וכעת ההכרעה עוברת למשחק הגומלין שייערך בבלומפילד ביום חמישי בשבוע הבא.

מחזיקת הגביע נראתה רע מאוד במבחן הראשון שלה בעונה החדשה, גם בשל העובדה ששיחקה את מרבית דקות המחציית השנייה בעשרה שחקנים, לאחר הרחקתו של עדן קארצב בכרטיס צהוב שני בדקה ה-55. הקבוצה תנחת היום בארץ ותחל בהכנות לקראת הקרב על התואר הראשון של העונה בישראל – משחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה ביום ראשון (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1).

במועדון נרשמה שביעות רצון מהשמירה על שער נקי למרות הנחיתות המספרית, אך הביעו דאגה בעיקר ממשחק ההתקפה הנרפה שהציגו שחקני החלק הקדמי. "התוצאה מאוד מאכזבת, התחושה היא שאפשר היה להוציא יותר מהמשחק הזה, אבל נראה שחלק מהשחקנים לא האמינו בזה לאורך המשחק", אמרו במכבי ת"א.

אבי ריקן, יונתן כהן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בלי קשר לתוצאת המשחק, בקבוצה יאיצו את הניסיונות לצרף חלוץ זר, כאשר לצוות המקצועי יש מספר מועמדים על הפרק. השוער דניאל פרץ קיבל הרבה פרגון על הופעת בכורה מוצלחת בין הקורות, וגם אוסאמה חלאילה שעלה כמחליף במחצית השנייה למשחקו הראשון בצהוב, קיבל מחמאות.

החלוץ שהגיע מבני סכנין נמצא בתמונת ההרכב למשחק מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. המאמן פטריק ואן לוון יערוך שינויים נוספים, גם במחשבה לחלק עומסים לקראת הגומלין נגד המונטנגרים ארבעה ימים לאחר המפגש מול הירוקים. אנריק סבוריט, שלא שותף אמש, בתמונת ה-11 גם הוא. הקפטן שרן ייני, שנשאר בישראל לאחר שאובחן כחיובי לקורונה, יחמיץ את שני המשחקים הקרובים ויחזור לאימונים רק לקראת סוף השבוע הבא".

אדוארדו גררו | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי