מכבי חיפה מודאגת מההגנה: "חייבים להשתפר, אנחנו רכים מדי וחשופים מדי"

אלופה מרוצה מה-1:2 על דינמו טביליסי, אך מודאגת מהחלק האחורי. במועדון לא אהבו את חוסר האחריות בספיגת הכרטיסים הצהובים. השחקנים מחכים לאלוף האלופים, מאור לוי עשוי לפתוח בגומלין מול הגאורגים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:2 על דינמו טבילסי אמש (חמישי). מחד, בקבוצה היו מרוצים מהתוצאה ומשוכנעים שניתן יהיה להשלים את המשימה במשחק הגומלין בארץ, ומאידך, עדיין יש אכזבה מהיכולת ובעיקר מהריכוז במשחק ההגנה. "התקופות הטובות שלנו בעונה שעברה היו כשההגנה הייתה יציבה וחזקה", טען גורם בקבוצה. "אין ספק שהתיאום ובמיוחד הריכוז והאגרסיביות בהגנה חייבים להשתפר. אנחנו רכים מדי וחשופים מדי".

לצד דין דוד ודולב חזיזה, מי שזכה למחמאות בחוליית ההגנה היה רמי גרשון, שאחרי משחק חלש מול קייראט התאושש אתמול ונראה טוב. הירוקים משוכנעים שככל שהעונה תתקדם, הקבוצה תיראה טוב יותר. "במיוחד נגד קייראט אבל גם אתמול היה ברור שזה שאנחנו לא בכושר משפיע עלינו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו קבוצה טובה בהרבה מהם אבל במחצית השנייה, בגלל הכושר, הם לחצו עלינו לא מעט".

דבר נוסף שבצוות המקצועי לא אהבו הוא חוסר האחריות, לתחושתם, בעניין ספיגת הצהובים. המאמן ברק בכר העיר לשחקניו על הוויכוחים המיותרים עם שחקני היריבה ועם השופט, ובאלופה התאכזבו מאוד מהצהוב למוחמד אבו פאני שמביא לכך שבכר יסבול ממצוקת קשרי אמצע בגומלין ביום חמישי. המאמן יחסר את עלי מוחמד ואבו פאני המורחקים ואת נטע לביא הפצוע, ובשל החיסורים עשוי מאור לוי לפתוח. כך או כך, בכר צפוי לנסות כמה מערכים בשל החיסורים ויקבל החלטה סופית רק בשבוע הבא.

הרכב מכבי חיפה
הרכב מכבי חיפה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

עוד לפני הגומלין, יפגשו הירוקים ביום ראשון את מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1). "המשחק באירופה חשוב יותר", הודה שחקן בקבוצה, "אבל כשזה תואר ונגד מכבי תל אביב ברור שזה מעניין אותנו ושאנחנו ניתן הכל כדי לקחת את התואר הזה". בכר יערוך רוטציה נרחבת כאשר עלי מוחמד ואבו פאני יפתחו. דולב חזיזה שסופג עונש הרחקה מבית הדין ייעדר מהמשחק ודין דוד ובן שהר עשויים לקבל את הקרדיט בהרכב. גם אורי דהן ושון גולדברג צפויים לפתוח.

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי