לוסיו חתם רשמית בהפועל תל אביב, גם יואב תומר

לוסיו | הפועל תל אביב

תחנה חמישית לחלוץ הברזילאי בישראל. הצטרף בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. גם השחקן בן ה-23 מהפועל רעננה הגיע לאדומים וחתם לשתי עונות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שני שחקנים שכבר סיכמו בהפועל תל אביב חתמו היום (שישי) רשמית בקבוצה – לוסיו ויואב תומר. החלוץ הברזילאי, עבורו זו תחנה חמישית בישראל אחרי הפועל באר שבע, מ.ס אשדוד, הפועל חדרה וקריית שמונה, הצטרף בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. תומר בן ה-23 לעומת זאת חתם לשנתיים.

בעונה האחרונה לוסיו כבש 10 שערים בכל המסגרות במדי ק"ש. תומר גדל במחלקת הנוער של הפועל רעננה וב-2017 עלה לקבוצה הבוגרת. בעונת הירידה של האדומים מהשרון, הבקיע החלוץ חמישה שערים ב-19 הופעות ובעונה החולפת בליגה הלאומית הבקיע שלושה שערים.

עם השלמת שתי ההחתמות האחרונות, ניר קלינגר השלים 10 רכשים בקיץ הנוכחי והפעיל במיוחד של הפועל ת"א. קדמו להם ג'ורג' דיבה, מוחמד קליל טראורה, אלון אזוגי, יואב הופמייסטר, שלומי אזולאי, פארליי רוסה, עידן ורד ורז טוויזר.

הערב (18:30) יקיימו האדומים את משחק האימון השני שלהם במחנה האימונים, כשהם יפגשו את ארקה גדיניה מליגת המשנה בפולין. במשחק הקודם הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את קבוצת מוטור לובלין בזכות שער של פארליי רוסה.

יואב תומר | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי